Karakter-ismertető

238 13 1
                                    

Sziasztok! Innentől kezdve több általam kreált karakter lesz a story-ban így arra gondoltam ,hogy mindegyikőjükről írnék egy rövid jellemzést.😁
Oké, akkor kezdjük is!

Nana: Teljes nevén Naomi Sanchez. Világbajnok díjugrató. Amerikából származik ,de Moszkvában él. Van egy lovardája a fiúk házától mindössze 20 percre. 1 évvel fiatalabb Yurinál. 6 éve cselédként költözött Victorékhoz, ám egy kis baleset után a fiúk maguk mellett tartották, de nem engedték dolgozni. Azóta barátságuk nagyon szoros lett és Nana-nak hála a fiúk profi lovasok lettek.(Egyébként Nana fujoshi😏)

Loli: Teljes nevén Lolita Sanchez. (A fiúk Lola-nak szokták még hívni). Nana nővére. 4 évvel idősebb nála. Sikeres galoppzsoké. Szintén szoros barátság fűzi a fiúkhoz és ráadásul ő is fujoshi.

Török Zsolt: Yuri örökbefogadó-apja.(Írói megj.: Az én álomvilágomban örökbe lehet fogadni olyan embert is akinek vannak szülei. Remélem érthető😅) Magyar banktulajdonos és a Grand Prix sorozat egyik legnagyobb szponzora.

Török Levi: Yuri legeslegjobb barátja és amióta "örökbefogadták" azóta az öccse is (Vagyis 10 éve). Bajnok görkorcsolyázó. Meleg és van egy férje akit Petinek hívnak.

Lilian Cane: Török úr 8 éve elhunyt felesége. Ö kezdeményezte Yuri örökbefogadását. Amerikában született magyar aki hazaköltözésekor találkozott későbbi férjével.

Cassandra Cane: Sűrű csak Cassie-néninek hívja. Ő Lilian nővére. Profi hegymászó.

Lili: Cassie-néni lánya. Anyjájoz hasonlóan hegymászó. Yuri unokahúga. 21 éves.

Dana és Lizi: Cassie-néni nemrég fogadta örökbe őket. Dana 16 éves fujoshi Lizi pedig 7 éves "hercegnő".

Whinny: Yuri lova. 9 éves herélt.

Misty: Victor 10 éves fríz kancája.

Rebeka: Nana kb. 8 éves perui paso fajtájú vadóc kancája.

Diablo: Lola 12 éves pej csődöre.

A többi  story-ban szereplő karaktert pedig már jól ismeritek!😉

A Felszín alattDonde viven las historias. Descúbrelo ahora