pátek 13.

81 19 13
                                    

Návrh od: BronzBronyX3
Postavy: Blue, Bubble Diamond, Rose Star, Butterlia Harmony a Corny

Dnes je pátek třináctého. Moc na to nevěřím. Zatím se mi nikdy nic nestalo. Jsem Blue. Ráno jdu do cukrárny, ale je zavřeno. I ulice byli skoro prázdné. Až na skupinku poníků co si povídali. Šla jsem blíž, a byla to Bubble, Butt a Rose! „A co takhle večírek pátku 13.?" navrhla Rose. Slyšela jsem to jenom trochu, protože jsem byla dál. „Ahojte holky, slyšela jsem dobře? Večírek pátku 13.?" řekla jsem, když jsem tam přišla. Butt se usmála a řekla: „Ahoj, ano, slyšela jsi dobře, akorát jsme to nestihli odsouhlasit.". „Jupí! A kde se to bude odehrávat? Ale rozhodně né u mě, protože mám doma docela binec." řekla s úsměvem Bubble. „Tak co u mě?" řekla jsem. Všichni souhlasili.

Když přišli ke mě domů, byla jsem s Cornym už připravená. Když si všichni našli místo, kde budou spát, tak jsme se si sedli ke stolu, a spadla mi knihovna. Všichni se ohromě lekli. A v tu chvíli, když jsem chtěla vytáhnout dort z trouby, tak mi vybouchla. Ach jo. Byl tam s námi i Corny. Snad jenom o něj jsem měla veliký strach, aby se mu nic nestalo.

Tak snad se líbí BronzBronyX3!
Hráli:
BronzBronyX3 jako Blue
FletnaA jako Rose
bubblediamondcz jako Bubble
Butterly33 jako Butt

MLP-Kniha podle vásKde žijí příběhy. Začni objevovat