Návrh od TheRainbowAlicorn
Postavy: Diamond Heart, Invisible Spell, Medition Beauty, Lunaria Nightmoon, Dazzle Flower, Dj Nikol a Heartle Sun.Vešla jsem do cukrárny Sugary, a tam seděly holky. „Ahojte holky!" řekla jsem. „Jé ahoj Diamond!" řekla s úsměvem Izzy. Jsem Diamond Heart. „Ty budeš mít narozeniny že jo?" zeptala se Izzy. Právě odešla Sparkle. Přikývla jsem. Sedla jsem si, a Izzy pokračovala: „A plánuješ nějakou oslavu?". Zavrtěla jsem hlavou. „Ne, o ničem takovém jsem zatím nepřemýšlela." odvětila jsem. „To si děláš srandu!?" vykřikla. „Každý poník má oslavu naplánovanou skoro na měsíc dopředu, a ty máš už pozítří a neřešíš to!?" znovu mi začala vyčítat. „Tak bude tady. Pozvu Medi, Heartle, Lunariu a Dazzle." řekla jsem úplně v pohodě. Izzy v tu chvíli už něco čmárala na papír. Podala mi fascinující pozvánku. Udělala to samé ještě třikrát. Poděkovala jsem jí a šla to rozdat.
O dva dny později
Konečně přišly holky! Tak jsem se těšila. I když jsem žádnou oslavu nechystala, ale i tak jsem si to náramně užila. Najednou tam vešla Dj. „Ú. Tady se něco koná?" řekla poněkud udiveně. „Diamond má narozky! Chceš se přidat?" řekla Heart. Jen přikývla.Doufám že se líbí TheRainbowAlicorn!
Hráli:
Diamond Heart jako TheRainbowAlicorn
Meditation Beauty jako MeditationBeauty
Dazzle Flower jako PonyOfTheYear
Dj Nikol jako NikiBl
Invisible Spell jako LindaKolajov
Lunaria Nightmoon jako (promiň, nevím, komu patří)
ČTEŠ
MLP-Kniha podle vás
FanfictionVy mi budete dávat názvy kapitol, a já to napíšu. V první kapitole to je vysvětlené.