Návrh od bobanala
Postavy: Dragon Heart, Heartle Sun, Butterlia Harmony, Dejna a Invisible Spell.Izzy vyšla z cukrárny se smíchem ven. Já jakoby jsem si toho nevšimla a šla jsem dál domu. Jsem Dragon Heart. Než jsem došla domů, tak jsem cestou potkala Dejnu, Heartle a Butt, jak si povídají. „Ahojte holky!” řekla jsem. „Jé ahoj Dragon!” řekla Dejna. „Co budeš dneska dělat?” zeptala se mě Heartle. Chvíli jsem přemýšlela, ale potom jsem řekla: „Asi udělám Vánoční úklid.”. „Můžeme ti pomoct?” zeptala se Butt. Přikývla jsem vesele. Aspoň budu mít společnost. Došli jsme ke mě domů a já řekla: „Co si dáte holky?”. „Košíčky!” okamžitě vykřikla Heartle. Zavolala jsem tedy Izzy. Za pět minut jsme všechny už uklízeli můj převeliký barák. Do dveří vtrhla Izzy a rozhlásila: „Objednal si tu někdo muffiny?”. Všichni nechali práci prací, a šli na muffiny. Dala si s námi i Izzy. Zůstala i na úklid. Potom co všichni snědli svoje muffiny, šlo se dál uklízet. Přešli jsme do druhého patra. „Co takhle že by jsme si vyprávěli vtipy?” navrhla Dejna. Všichni souhlasili. Začala Butt. Byl to ten nejlepší Vánoční úklid na světě! Po tom, co jsme uklidili, tak jsme šli k Izzy do cukrárny. Tam nám všem nabídla ten její nejlepší dort, co uměla jenom ona, a všichni jsme si náramně pochutnali.
Doufám že se líbí bobanala!
Hráli:
Dragon Heart jako bobanala
Heartle Sun jako FletnaA
Dejna jako vegan133
Izzy jako LindaKolajov
Butt jako Butterly33
ČTEŠ
MLP-Kniha podle vás
FanfictionVy mi budete dávat názvy kapitol, a já to napíšu. V první kapitole to je vysvětlené.