Návrh od: DarkyDarkynelight
Postavy: Invisible Spell, Darkyne Light, Dj Nikol a Heart SongRáno se všichni rozešli. Jedna zamířila domu, druhá třeba do cukrárny.
Když jsem ráno vešla do cukrárny, akorát odcházela Butt. Koupila si ty nejlepší košíčky. Jsem Darky. ,,Ahoj Darky!" pozdravila mě Izzy, když jsem vešla. ,,Ahoj Izzy. Nemohla bych tady nějak pomoct?" řekla jsem a rozhlížela se po cukrárně. Izzy neváhala a hned řekla: ,,Jasně! Umíš plnit košíčky? Potřebovala bych totiž naplnit košíčky, protože je o ně docela zájem.". Začala jsem tedy plnit košíčky náplní, co už tam byla připravená. Najednou tam vtrhla Heart. ,,Ahoj, potřebovala bych asi deset košíčků plněných jahodovou příchutí." řekla udýchaně. Ale jelikož jsem měla čokoládovou, tak jsem jí okamžitě položila, a šla dělat jahodovou. Naplnila jsem deset košíčků. ,,Tady to je a užij si to" řekla Izzy, když jí podávala košíčky. Poté tam vtrhla Dj, a ta zase chtěla vanilkovou. Tak jsem odložila jahodovou, a šla plnit vanilkovou. Naplnila jsem pět, a Izzy jí to zabalila. ,,Tak si to vychutnej." řekla, když jí to podávala. ,,Díky!" řekla s úsměvem Dj. Po chvíli tam zase přišla Heart a řekla: „Potřebovala bych další. Ale tentokrát s banánovou.”. Tak jsem zase položila vanilkovou, a šla plnit banánovou. Vzala si je a odešla. Potom tam zase přišla Dj. „A jsem tu zas. Ale teď bych chtěla karamelovou.” řekla. Začala jsem dělat karamelovou. Když jí to Izzy podávala, říkala, že by měly stačit. „Jdu chvíli na čerstvý vzduch Izzy.” řekla jsem. „Tak jdi.” řekla, a usmála se. Vyšla jsem tedy ven, a co nevidím! Heart a Dj sedí na lavičce a jedí košíčky! A já si myslela, že jsou na nějaké oslavě.Tak snad se líbí DarkyDarkynelight!
Hráli:
Darky jako DarkyDarkynelight
Izzy jako LindaKolajov
Dj jako NikiBl
Heart jako PaintSwirlP.S.-nějak by to mělo na sebe navazovat XD.
Jinak pište objednávky a návrhy či nápady. Ocením každý návrh!
ČTEŠ
MLP-Kniha podle vás
FanfikceVy mi budete dávat názvy kapitol, a já to napíšu. V první kapitole to je vysvětlené.