"Tak pojď,už je pozdě jdeme ke mě" zvedl se Harry a natáhl ruku k Louisovi,ten ji váhavě přijal. Harry si u sebe Louise držel pevně ale zároveň něžně, dovedl si ho k autu do kterého ho posadil. V průběhu cesty Louis vyhrkl "Jak jsi mě našel?" Harry se trochu zasekl ale pak s klidem odpověděl "Hádám že intuici mi neuvěříš" zasmál se a Louis se zamračil "Prostě mám pár známých pro které není těžké někoho najít" usmál se nakonec Harry. Louis chvilku mlčel "Takže jsi mě dal sledovat" zaprskal nepříjemně. Kudrnáč frustrovaně vydechl "Nedal jsem tě sledovat,jen jsem chtěl vědět kam jsi utekl. Protože uznej utéct někomu z domu po úžasném sexu,alespoň podle mě, je prostě divný" volnou ruku položil na brunetkovo stehno které hladil a v různých intervalech mačkal. V autě vládla podivná atmosféra,ale ani jeden z chlapců to nekomentoval,Louis ač nerad si užíval Harryho dotek a přemýšlel jaké by to bylo mít vztah s Harrym. Nemohl se rozhodnout zda se mu to líbí nebo ne. Sám Harry byl také ponořený do spousty myšlenek,přemýšlel jak se bude muset chovat aby s Louisem vydržel a pak vyhrál sázku která mu pomůže být nejpopulárnějším klukem školy,už teď byl nejznámější ale on chtěl víc. Oba zabraní do vlastních myšlenek si ani nevšimli že už jsou u Harryho doma, oba v tichosti vystoupili z auta. Sotva za sebou zavřeli dveře Harryho domu už měli oba ve svých myšlenkách jasno,Louis to s Harrym chtěl zkusit a Harry? Ten si řekl že mít vztah s klukem by asi nemuselo být tak špatné,navíc sex s Louisem byl dobrá věc,takže Harry vlastně vyhrál už tak. Harry si Louise přitáhl za zadek a pevně ho u sebe držel "Nevím jak ty,ale já bych si pustil film hmm?" zamručel brunetkovi do ucha,ten se nad tónem Harryho hlasu lehce oklepal ale souhlasil. Znovu se tedy přesunuli do obýváku kde byl stále cítit sex,Harry se skoro blaženě nadechl zatím co Louis jen nepříjemně nakrčil nos "Tak alespoň otevři to okno" zamručel Louis. Když už byl Louis konečně spokojen s okolním vzduchem Harry pustil další film,slitoval se nad Louisem a pustil komedii,konkrétně Horší než smrt,jeho oblíbeny film. V průběhu filmu Harry několikrát spadl z gauče a nemohl zastavit svůj smích,ten film ho vždy dostal. Louis s úsměvem pozoroval Harryho jak se válí vedle gauče a nemůže zastavit svůj smích, Harry jako by na sobě pohled cítil se otočil,když uviděl jak se Louis roztomile červená sedl si vedle něj a objal ho kolem pasu. Brunetek se tulil k Harryho tělu dokud nepropadl únavě. Sotva si Harry všiml,ihned vypl televizi a nesl Louise do ložnice,sundal mu všechno oblečení až na boxerky,sám se pak svlékl a lehl si vedle brunetka,přitáhl si malé tělíčko na svou hruď. Harry se ráno probudil první a rozhodl se pro sprchu,přeci jen nebude před Louisem za prase. Ovšem když se vzbudil Louis a nenahmatal Harryho tělo chtělo se mu brečet "Vždyť říkal že nejsem jen děvka a teď si prostě odešel" mumlal Louis a drtil ve svých rukách přikrývku. Když už se brunetek rozhodoval jestli odejít ve dveřích se objevil Harry s ručníkem kolem pasu,mokrýma vlasama a blaženým pohledem. Chvilku si Louise prohlížel,dokud se neusmál,přešel k posteli a jemně ho políbil "Dobré ráno" zamumlal Harry a Louis mu pozdrav opětoval. Harry jakožto velký exhibicionista se před Louisem začal převlékat "Myslel jsem že jsi odešel" vypadlo z Louise,Harry tělo se celé naplo,svaly zatly a pomalu přecházel k posteli. Pomalou a rozvážnou u chůzí se přiblížil až k Louisovi s neustálým očním kontaktem "Říkal jsem ti že pro mě nejsi další děvka,není důvod tě opouštět" zavrčel a tvrdě prekvapeného brunetka políbil "A teď bych se být tebou oblékl,máme přeci rande". Louise se chystal namítnout že nikam nemůže,jelikož po jejich sexu a Louisově výletě bylo jeho tričko naprosto potrhané a nenositelné,ovšem i s tím Harry počítal a na postel hodil svůj svetr "Tenhle je nejmenší co mám,snad ti bude pohodlný" zamumlal a zmizel z místnosti,tak nějak mu došlo že by se před ním Louis neoblékl. Vystresovaný Louis vydechl všechen vzduch který měl v plicích,neochotně se vyškrábal z postele,pro jistotu se vysprchoval a nakonec se oblékl do Harryho svetru a svých klasických skinny jeasn,sotva se látka svetru dotkla jeho pokožky ihned ho do nosu udeřila Harryho kořeněná vůně smíšená s nějakým jeho perfémem. Po zkontrolování se v zrcadle Louis usoudil že vypadá menší než obvykle,jelikož Harryho svetr mu sahal až pod zadek,který ho mimochodem poměrně bolel,ovšem nic na co by nebyl zvyklý. Pomalu se došoural do obýváku kde stál netrpělivý a naprosto dokonalý Harry,to bude ještě zajímavé rande.
ČTEŠ
ValueBet
FanfictionHarry Styles,frajírek školy který si postupně odškrtával holky se kterými se na škoke vyspal,ale jedna se s ním první vsadila,buď bude čtyři měsíce ,,chodit" s jejím nejlepším kamarádem Louisem a nebo nic nebude.