"No way"

168 20 0
                                    

"Chápu tě,moc dobře vím že jsem hajzl,ale já se fakt budu snažit abych byl jiný" usmál se mile Harry a Louis se mu uvelebil na klíně. Gemma se čas od času zastavila a ptala jestli nechtějí něco dalšího,přibližně po čtyřech hodinách Harry rozhodl že je čas jít,zaplatil,chytil Louise za ruku a vedl ho směrem k parku. "Kam to jdeme?" otázal se zvědavý Louis "Když jsi mi utekl ukázal jsi mi krásné místo,teď ti já úkážu své krásné místo" usmál se Harry a táhl Louise šíleným porostem "Harry zpomal,tohle je strašný" brečel pořád Louis. Kudrnáč jako by neslyšel a táhl brunetka dál,ten byl ovšem rád že mu nohy stačily,po cestě Louis několikrát zakopl,píchl se o větev a nebo si vytrhal několik vlasů kvůli šílenému porostu. Když už si brunetek myslel že dále prostě nedojde Harry se zastavil,obešel Louise,dal mu ruce na oči a tiše šeptal "Tohle za tu cestu stálo,snad se ti tu bude líbit" ještě kousek Louise popostrčil než ruce stáhl,to co Louis uviděl mu vyrazilo dech.

 Když už si brunetek myslel že dále prostě nedojde Harry se zastavil,obešel Louise,dal mu ruce na oči a tiše šeptal "Tohle za tu cestu stálo,snad se ti tu bude líbit" ještě kousek Louise popostrčil než ruce stáhl,to co Louis uvidě...

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

"Páni Harry....ani jsem netušil že tu něco takového je. Je to nádherné" usmál se Louis,otočil se k Harrymu a něžně ho políbil. Vyšší si Louise přitáhl na své tělo "Našel jsem to když jsem utíkal před kluky kteří mě šikanovali" zamumlal "Tebe někdo šika..." nestihl Louis doříct "Ano,byl jsem malý a hloupý,od té doby se hodně změnilo. Mám více svalů,větší respekt,dost jsem vyrostl a mám i velkou partu,teď už si na mě jen tak někdo netroufne" pyšnil se Harry. Louis si tiše povzdechl "Máš pravdu,na tebe ne..." Harryho bodlo u srdce,Louis byl sice jen sázka,ale i tak ho musel chránit.Přitáhl si k sobě Louisovo malé tělíčko a otočil ho  čelem k sobě"Vždyť na tebe taky ne,teď jsi můj,nikdo si nedovolí se na tebe jen křivě podívat,pokud ano..." odmlčel se "tvůj kluk si ho nejde a rozbije mu hubu hm?" usmál se konečně Harry. Louis chvilku mlčel dokud se neusmál a souhlasně pokýval hlavou "Čím jsem si zasloužil tak silného přítele" usmál se,ovšem Harry se na chvilku zasekl,v hlavě mu problikla sázka kterou uzavřel. Louis ho nechápavě pozoroval,dokud se Harry neusmál "Takže Lou ty chceš vědět čím jsi si mě zasloužil? Hmm.. Je to tím zadkem,který je naprosto úžasný nebo tím jak neskutečně maličký a nevinný jsi a nebo snad tím že máš ty nejkrásnější modré oči které jsem kdy viděl? Nevím,nevím Loui je hodně věcí které mě na tobě přitahují" lehce Louise políbil a objal ho o něco pevněji "Zajímavé že všechny tyhle věci vidíš až teď,dříve jsi je neviděl" zamumlal suše Louis,načež se Harry začal lehce obávat. Tělo Kudrnáče se celé napnulo čehož si všiml i Louis a odtáhl se "Harry já nejsem idiot,je mi jasné že je něco špatně" zamumlal "Jen ještě nevím co" dodal brunetek a odcházel od vodopádu. Harry stál jako opařený než mu došlo co se děje,rozeběhl se za Louisem a zjistil že ten prcek umí sakra rychle chodit,než ho doběhl zabralo mu to dobrých 10 minut,několik vyrthaných vlasů,odřenin a roztrhanou košili. Sotva se Harry dostal dost blízko Louise okamžitě ho chytil za zápěstí a stáhl na svou hruď "Louisi,Louisi,Louisi,mě se přeci neutíká hmm..?" zavrčel nadrženě Harry,což Louis nemohl pochopit,je ten kluk vůbec někdy jiný než nadržený? Brunetek pokroutil hlavou a snažil se odejít,dosáhl jen toho že ho Harry držel pevněji a velmi silně stiskl jeho zadek "Zlato ty teď nikam nepůjdeš" vrněl vyšší do ucha svého přítele a pomalu se svým rozkrokem začal otírat o ten jeho. Louis se snažil,opravdu moc,aby se mu to nelíbilo,ale stejně z něj vyšlo malé zasténání,čehož si Harry hned všiml a začal prudce hýbat tělem proti tomu Louisovu. Po pár minutách Louis podlehl úplně a začal Harryho svlékat,ten se pouze zasmál a začal z Louise stahovat jeho oblečení,ovšem u trička se zastavil "Uh zlato,pojď radši ke mě domů,tam bude větší pohodlí" zamumlal Harry,nečekal na odpověď a už polonahého Louise táhl k sobě domů,což bylo dosti divné,když polonahý chlapec táhl dalšího polonaháho chlapce po ulici,ještě k tomu oba s viditelnou boulí v rozkroku. Sotva se za nimi zavřeli dveře Harryho domu oba se na sebe došlova vrhli,Louis skočil na Harryho div ho nepovalil na zem,Harry pro změnu extrémě silně drtil Louisův zadek,až se chvílemi bál jestli to jeho milenec zvládne,ovšem sotva zaslechl hlasité sténání svého jména,měl jasno. Louis se dobíval do Harryho kalhot které se konečně vzdaly a Louis tak mohl jasně cítit plně tvrdou erekci svého přítele. Harry prudce zavzdychal a zakláněl hlavu a hodil Louise na postel,strašně moc si chtěl Louise prohlédnout ale chtíč byl silnější. "Harreeeh" zakřičel Louis a natahovat ručičky za Harrym "Pojď ke mě" stále volal svého milence. Harry zavzdychal a nedokázal se od Louise držet dál,okamžitě na něj nalehl a z obou strhal zbylé oblečení "Harr-Harreeeh" křičel Louis naprosto smyslů zbavený. Sotva bylo všechno oblečení dole Harry se vtěsnal mezi Louisovi nohy a jazykem se opět přiblížil k jeho vstupu,Louis byl celý napjatý a nervózně čekal co s ním Harry udělá.

Kudrnáčův jazyk se pomalu nořil do tepla malého brunetka,který teď už brečel a dožadoval se větší pozornosti"Tak už mě ošukej"  vydal ze sebe tiše brunetek. Kudrnáč se okamžitě odtáhl a celý svůj penis až po kořen do Louise prudce vrazil,ten se začal prohybat jako luk a ještě více křičet. Po několika desítkách minut se oba udělali,Harry vystoupil z Louise a přitáhl si unavené tělíčko na svou hruď "Už mi nebudeš po sexu utíkat viď" zamumlal oněmněle, "Už nikdy" přitakal brunetek a chtě nechtě pomalu ale jistě začínal Harrymu celý propadat.

ValueBetKde žijí příběhy. Začni objevovat