"Thanks Hazz...

189 17 9
                                    

Louis se líně protáhl v Harryho obětí a téměř dostal infarkt když si všiml dvou zelených očí které ho upřeně pozorovaly "Není slušné pozorovat lidi když spí" hudroval Louis čemuž se Harry pouze zasmál "Já nepozoruji lidi,jenom svojí princeznu" sladce se usmál částečně nad tím co řekl a částečně nad pěstí kterou dostal do ramene. Ještě chvilku leželi dokud nebyli nuceni se zvednout a jít do sprchy. Louis šel první,proto nebylo divu že koupelnu našel až na třetí pokus ,,Harolde ty nechutný prase" zakřičel znechuceně Louis po tom co uviděl,celá koupelna byla plná zmuchlaných triček,kalhot,boxerek a kdejakych dalších věcí. Harry se jen zasmál a líně se doplazil do koupelny ,,Nečekal jsem návštěvu,ale na druhou stranu" rozhlédl se po koupelně ,,to mohlo být mnohem horší" dodal s klidem načež Louisova brada spadla až někam pod zem. Po pár minutách neustálých nadávek se Louis odhodlal vlézt do sprchy s čímž ho Harry ihned následoval ,,Jak to mezi námi bude ve škole" pronesl malý brunetek otazku která ho tížila už nějakou tu chvíli. Harry chvilku přemýšlel ,,Jak chceš aby to bylo? Můžu se k tobě chovat úplně stejně a nebo všem rovnou ukážeme že jsme spolu" pokrčil nakonec ležérně rameny. Louis byl poměrně nejistý proti Harrymu si nebyl tak jistý a rozhodně nebyl tak nebojácný jako jeho přítel ,,Rád bych všem ukázal že jsi můj" usmál se Louis ,,Ale bojím se jak se budou chovat,Harry já už další narážky, nadávky, šikanu a mlácení nesnesu" povzdechl si brunetek a naznačil se na Harryho horké tělo. Kudrnáč bezmyšlenkovitě obmotal kolem malého těla ruce a pevně ho na sebe natiskl,oběma bylo jedno že na jejich těla dopadají proudy vody,tímto dítětem si ukazovali že je vše v pořádku,že se nic neděje. Nakonec objeti zordelil Louis aby se mohl Harrymu podívat do očí a usmát se na něj,Harry úsměv hned opětoval a hlavu naklonil lehce na stranu,přičemž Louisovi ihned začal připomínat malé stěně které se diví všemu co vidí. Kudrnáč nad Louisovím Awwww překvapeně trhl hlavou ,,Lou řekni mi kdo tě bil" pronesl konečně Harry,Louis se najednou celý zasekl,narovnal a z příma Harrymu hleděl do očí ,,To je jedno,není to nijak důležité,věř mi" na konci své věty se smutně posmál. Kudrnáč zakroutil hlavou díky čemuž mu mokré vlasy překryly celý obličej ,,Louisi ihned mi to  řekni,zasloužím si to vědět. Chci tě kurva chránit,takže ti nikdo nebude ubližovat,jasné?!". Louis se vyděšeně přikrčil,dokud nezamumlal jméno které Harry nerozpoznal ,,Ugh Loui,ještě jednou prosím,slibuji že tě ochráním ať už to dělá kdokoliv" zvedl Louisovi lehce bradu tak aby si mohli opět koukat do očí,Harry totiž rychle zjistil že do očí mu Louis nedokáže lhát. Chvíli se nic nedělo,oba jen stali,nechali vodu aby jim neustále zmáčela už tak mokrá těla, koukali do očí svého protějšku a čekali jestli druhy nějak zareaguje. ,,Budeš se mi smát,je to hloupé,na tebe by si totiž ani jeden z nich nedovolil" zaseptal smutně Louis. Harry nechápavě semkl obočí,,Notak Lou,ochráním tě a smát se ti nebudu,slibuji" usmál se Harry,Louis v jeho úsměvu čekala nějaký výsměch,možná opovrhnutí,ovšem ani jedno neviděl,jen úsměv plný podpory a očekávání. Louis se nadechl,chvíli mlčel,vypustil všechen vzduch z plic a s druhým nádechem začal jmenovat ,,Grimshaw,Swift,Calder,Khan(Naughty boy)" Harry jen zařazeně poslouchal jména a nedokázal uvěřit že by tito lidé dokázali Louisovi ublížit. Grimshaw byl jen malý ustrašený nerd který by nedokázal uhodit vůbec nikoho, Khan byl Zaynův zamlklý kamarád který vypadal že ani neví jak se správě poprat natož někoho dlouhodobě šikanovat, Calder a Swift byly obě Harryho bývalé "zásuvky" když byl Harry opravdu hodně nadržený stačilo jen říct a ony už roztahovaly nohy. ,,Co přesně ti kdo z nich dělal" pronesl po chvilce mlčení Harry, Louis párkrát zamrkal než spustil ,,Swift mi neustále říkala jak jsem nechutný,že mám hnusné,tlusté tělo a příšerný zadek,že s tím si prý nikoho nikdy nenajdu. Calder se o mě chvíli snažila než zjistila že jsem gay,potom si mě začala vážně užívat,přidala se ke Swift a párkrát mě i uhodila,shodila ze schodů,podrážela mi nohy a další podobné věci,ale nikdy neřekla nic na mé tělo a hlavně si pro sebe nechala tajemství o mé orientaci. No a Khan a Grimshaw se mi neustále vysmívali,brali mi věci,několikrát si na mě dokonce počkali kousek od mého bytu jen aby mě mohli v klidu zbít" odpověděl Louis a začal tiše plakat,načež ho Harry opatrně vyndal ze sprchy,osušil a položil na gauč,sám se oblékl a šel udělat čaj a pro sebe silné kafe,viděl že jinak se přes tuto informaci nepřenese. Po návratu do obýváku Louis stále ležel na gauči a brečel,Harry si malé tělíčko natiskl na své tělo a pevně jej svíral,,Shhh Lou nikdo ti neublíží,nikdo a nikdy. Postarám se o to aby jsi byl už vždycky v bezpečí,to se neboj" šeptal Harry uklidňující fráze do Louisova uška,ať chtěl nebo ne malý brunetek mu přírůstal k srdci,to ovšem ještě netušil jak se vše posere a že on sám bude ten kdo bude Louise ničit.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Dec 06, 2017 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

ValueBetKde žijí příběhy. Začni objevovat