"Radši budu sám"

237 34 0
                                    

Harry běžel chodbou dokud si nevšiml malého brunetka postávajícího nedaleko dívčích záchodů "Bingo"zamumlal si kudrnáč a namířil si to přímo k Louisovi. Louis jen mlčky postával a doufal že jeho kamarádka přijde co nejdřív, už měli po všech přednáškách a on chtěl pryč, nesnášel lidi, hluk a hlavně nesnášel kudrnáče, kdyby jen věděl že bude nucen s ním mluvit, hned by se vypařil."Hej Tomlinsone, kde je ta tvoje kámoška" křikl Harry, Louis otráveně otočil hlavu a když Harryho viděl odpověď sotva procedil skrz zuby "Nevím a co je ti vlastně do toho"sotva dořekl a hned zmizel z jeho dohledu, lehce se ztratil mezi ostatními studenty a ještě rychle napsal Stevie "Na záchodě se zdrž, před nimi stojí Styles" dopsal zprávu a běžel domů. Sotva se dostal do svého malého bytečku skopl boty,sundal si mikinu a svalil se na gauč. Mnul si spánky a přemýšlel proč zrovna on chodí na stejnou školu jako Harry Edward Styles,ten Harry Edward Styles který ho už od přírody nenávidí a Louis nebyl schopný pochopit proč, vyhýbal se mu, nevšímal si ho,nemluvil s ním ,ale i tak Harrymu vadil. Z jeho myšlenek ho vyrušilo vybrování jeho telefonu, sotva donutil vlastní ruku aby telefon odemkla "Nechceš někam zajít? :)",jistě Stevie, kdo taky jiný by se o brunetka zajímal. "Asi ne,ale díky za pozvání:)" sice napsal smajlíka,ale jediné co jeho pusa udělala bylo vypuštění tichého vzlyku. Louis působil naprosto vyrovnaně a klidně, ale uvnitř byl smutný, prázdný, zraněný, zavrhnutý, jeho rodina ho zavrhla kvůli jeho, podle nich, příšerné orientaci, což napovídá že Louis Tomlinson je gay,ale Louis na rozdíl od jeho kamarádky, se bál svou orientaci prozradit,veřejně, ona byla na svou homosexualitu hrdá, ráda ukazuje ostatním lidem že má krásnou přítelkyni kterou miluje. Louis si už dlouho přeje někoho kdo by ho donutil aby byl stejný jako Stevie, hrdý, silný, neohrožený.

ValueBetKde žijí příběhy. Začni objevovat