Bölüm 2

11 1 0
                                    

Gözlerimi yeni bir güne açmıştım.Bugün Eda ile buraları gezecektik.Lavaboya gidip uyku mahmurluğundan kurtulmak için yüzümü yıkadım.Üzerimi değiştirdikten sonra odadan çıktım.Eda hala odasındaydı sanırım.

"Eda canım ben hazırım kahvaltıyı hazırlıyorum"

"Tamam canım üzerimi giyiniyorum geliyorum hemen"

Dolaptan kahvaltılıkları çıkarıp sandviç yapmaya başladım o sırda Eda da gelmişti.

"Kahvaltımızı yapalım da çıkalım hem sen daha buranın hastanesine de bakmalısın sanırım".

Eda haklıydı sonuçta yarın göreve başlayacak olan bendim .

"Haklısın hastaneye de bi baksak iyi olur.

Kahvaltımızı hallettikten sonra evden dışarıya adımımızı attık.Mardin gerçekten güzel bir yerdi.Tarihi evlere benzeyen evleri insanlara duygular yaşatıyordu.

"Defne ilk olarak hastaneye gidelim zaten haftasonu olduğu için Ali amcadan başka kimse yoktur.

"Ali amca da kim"

Bunu sormamla Eda nın yüzü gülmeye başladı anlaşılan sevdiği birisiydi

"Ali amca dünya tatlısıdır hastanenin işleri ile uğraşır  herkes onu sever hep iyilik yapıp mutlu etmeyi amaçlar seninde tanıyınca çok seveceğine eminim"

Eda nın bahsetmesiyle bile sevmiştim bakalım tanıyınca kim bilir ne kadar severdim.

"Anlattığın kadarıyla iyi biri tanışmayı sabırsızlıkla bekliyorum"

Biz böyle konuşa konuşa hastanenin yolunu tutmuştuk Mardin in merkezinde olmadığımız için küçük bir hastane idi .Eda nın sesiyle düşüncelerimden ayrıldım.Alım amcaya sesleniyordu

"Ali amcaaa burada missin?"

Eda nın seslenmesiyle içeriden tonton bir amca çıktı.

"Öğretmen hanim hosgelmissiniz pazar pazar hangi rüzgar sizi buralara kadar getirmeye eyledi?

"Sana bahsettiğim doktor arkadaşım Defne  Ali amca buraya tayini çıktı ona buralari gezdiriyorum gezmiskende hastaneyide gosteriyim ve senin gibi şeker bir amcaylada tanissin istedim"

Ali amca Eda nin dediklerimle gülümsedi anlaşılan Eda yi seviyordu ki Eda da onu oldukça çok sevdiğini belli ediyordu.

"İlahi deli kiz.Hosgelmissin güzel kızım buralar da kaza bele her türlü husumet olabilir bir bakarsın hiç hasta yok derken bir anda kalabalık olabilir.Amma buralar doğup büyüdüğümüz yerler  her yerde bir yaşantımız var yavrum sen yeter ki iste her şey iyi olur Allah in izniyle"

Alı amcanın burayı sevdiği açıkça belliydi.Anlatırken yüzü gülüyordu.Insan doğup büyüdüğü yeri sevmezmiydi hiç.

"Haklısın amcacın insan önce kendi istemeli yapacağı işi gerisi mutlaka gelir.Ben bunu kendime söz edindim.Umarım her şey güzel gidecek "

Ali amca bu dediklerime memnun kalmış olacak ki
"Aferin kızım sen iyi birine benziyorsun hastanemiz görüldüğü üzere küçük. Tek doktor var Mert oğlum o da buralarin yabancisi islere tek başına yetişemiyor  senin de gelmen iyi oldu."

Anlaşılan iki doktor olacaktık.Görüldüğü üzere bugün yoktu yarın karsilasacaktik.

"Neyse biz kalkalim Ali amca hem yarın görevi başlıyor zaten Defne nin "
Ali amca bizim bu dememize oturduğu sandalyeden kalktı

"Sağlıcakla kalın o zaman yarın hayırlara vesile olsun Defne kızım her şey umdugun gibi olsun inşallah "

Dedikleri ile tebessüm etmiştim gerçekten iyilik dolu bir insana benziyordu Ali amca

"Teşekkür ederim amcacim yarın görüşürüz kendinize iyi bakın "

Eda da veda ettikten sonra  ileriye doğru yürümeye başladık.Ileride koskoca bir konak vardı Eda da benim oraya baktığımı farketmiş olacak ki

"Demirhan konağı buranın ağasinin çoğu kişi burada çalışır kendilerine ait şirketleri var babalarını  yerine genellikle oğulları bakar.İnsanlar kendilerini bu insanlara göre ayarlamislar burada nerdeyse.Sözleri sözdür yani.Pek uğraşma yani bunlarla"

Farklı insanlar vardı cidden bazıları  başka yerde özgür yaşarken bazıları birinin bir kelimesine bağlı olarak hayat yaşıyorlardı

"Ugrasmamaya çalışirim tabi  ters bir şey olmadığı müddetçe biliyorsun beni Eda haksızlığa asla tahammül edemem bu benim düşmanın olsa bile"

Eda dediklerimi anlamış olsa bile yüzünde bu mutsuzluk vardı

"Ben senin iyiliğin için söyledim canım arkadaşım bosverelim bunları hem yarın için heyecanlı mısın?

"Çok fazla değilim aslında yarın ola hayrola neler olacak bakalım

"Hem yalnız değilsin Mert de var Mert iyi çocuktur burada üçüncü yılı iyi anlaşacağız eminim"

"Umarım canım "

Biz böyle konuşurken yanımızdan geçen arabanın sesiyle irkildim resmen üzerimize gelecekti.

"Suna bak ya resmen üzerimize sürecekti arabayı yzunu gorseydimsoylemezmiydim ona bunları insan geçiyor buradan ya küçük bir çocuk olsaydı "

"Tamam canım sakin ol Ateş Demirhan o bahsettiğim konağın biricik oğullarından birine sinirlenmiş olmalı bu aralar sinirli olduğu duyuluyordu."

Her sinirli olan insan böyle yapsa ortada insan kalmazdı bu hizda"

" Insan sınırlı olsa bile böyle mi yapmalı kendi sinirliydi insanların onu çekmesi mi gerek"

Sinirlenmemeliydim yoksa basın agrimaya başlar ve sabahda bunun etkisini oldukça görürdüm

"Neyse canım tadimizi kaçırmayalım biz  saat de geç oluyor  eve geçelim artık yarın benim okul senin hastane yorgun düşmeyelim.

Eda haklıydı saat ilerlemisti.

"Haklısın hadi gidelim."

Sohbetimize devam ederek yürümeye başladık. Sonunda eve gelmiştik.

"Eda ben dışa görüyorum canım yorgunlugi üzerinden tamamı sağlar "

Eda da onaylar biçimde kafasını salladı.

"Tamam canım bende dışarıdan bir şeyler sipariş ediyim sonra bende girerim."

Basimla onaylanıp banyoya doğru yol aldim.Suyu vücudumda hissedince rahatliyordum beni oldukça iyi hissetiriyordu.Kurulandiktan sonra uzerimi giyinip çıktım.
"Eda ben çıktım  canım "

" Tamam canım ben de şimdi giriyorum bir şeyler sipariş ettim birazdan gelir"

"Tamam canım ben hallederim."

Pencereden dışarıya bakınca havanın serinledigini  kipordayan yaparklardan anlamistim anlasilan bu  aylarda aksamlari havalar esiyordu.
Kapının sesiyle kapıya doğru yürüdüm

"Siparislerinizi getirdim abla "
Küçük bir çocuktu

Çantadan cüzdanını çıkarıp ücreti odedim.

"Bu fazla ama abla"

"Fazla değil o da senin olsun anlaştık mi?

Dediklerimle hafif tebessüm ettiği anlaşılıyordu çıkan gamzesinden

"Teşekkür ederim abla iyi aksamlar"

"Iyi aksamlar canım "

Eda da çıktığımda siparislerimizi yiyip biraz oturduktan sonra yataklarimiza yattik. Yarın buraya gelme sebebinin ilk günü idi ve bugünün verdiği yorgunlukla gozlerimi kapadık.Umarım yarın her şey yolunda giderdi...

Okuduğunuz İçin Teşekkürler !

Oy ve yorumlarinizi bekliyorum!

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 07, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

HAZAN ŞEHRİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin