Titreyen ellerimle telefon ekranına bakarken emindim ki yüzümde kocaman bi gülümseme oluşmuştu. Miraç bu halime gülerken ben ne yazabileceğimi düşünüyodum. Elimde telefon bi kaç dakika bekledikten sonra parmaklarımı tuşlarda gezdirdim.
Arca:' eheueheueheh naber o zaman?'
"Cidden Arca yaza yaza çocuğa 'naber?' mi yazdın. Alkışlıyorum harbiden ver şu telefonu." telefonu alan Miraca şaşkın gözlerle bakarken telefonumda gezinen elleri hiç hayra alamet değildi. Neyse nerde bok varsa orda Arca Soysal var.
"Mesaj böyle yazılır." piç piç sırıtan Miraca gözlerimi devirip telefona çevirdim bakışlarımı. Ve Arca Soysal şimdi o bokta beyinsiz Miracı boğacaktı.
Arca:'Selam aga ben Lady Gaga.'
"Lan. Sikiyim mi şimdi seni çiğ çiğ Miraç?"
"Pişirmeni tercih ederim ihi." yavaşca ayağa kalkarken yazdığı şeyi bi daha okudum.
"Hayır meraba yaz nasılsın yaz tamam da SELAM AGA BEN LADY GAGA NE YA. PUŞT MUSUN LAN OLUM SEN." bütün sınıf bizi izlerken koşan Miracı hızla arkasından yakaladım. Şimdi görürdü o.
"Şey bakar mısın." gri uzun saçlı kız önüne dönüp bana bakarken bi kaldım yani. Kız çok güzeldi...
"Bu arkadaşım Miraç, uzun zamandır seni seviyo ama cesaret edemiyo yanına gelip konuşmaya belki tanışmak istersin ha?" ben kıza sevimli sevimli gülümserken kızda aynı anda tebessüm etmişti. Kızın diş telleri vardı. Ve cidden çok güzeldi.
"Ben eş cinselim." Miraçla aynı anda birbirimize bakarken, Miracın yutkunuşunu duymuştum.
"Senin için eşcinsel olabilir?" dediğim şeyle Miraç elini kaldırıp alnına vurmuştu. Ne yani erkeklerde eşcinsel olabilir. Tabi bi kız için olması...
"Peki o halde... Ne demeliyim?" kendimi gülmemek için zor tutarken Miraç kızarmış ve yere bakıyodu.
"Bi konuşun bence." e harfini uzatırken kız gülüp arkadaşına geri dönmüştü. Miraça bakarak geri geri giderken aynı zamanda da piç piç sırıtıyodum. Miraç bana doğru gelirken elimle kızı gösterip kalp yaptım ve kaçmaya başladım.
Koşmaya devam ederken, kayan ayağımla beraber tam sınıfın kapısının önündeyken yere düşmüştüm, kahkaha atarken sırtımı duvara doğru yasladım ve Miracın yanıma gelmesini bekledim. Yanıma devrilen Miraçla kıkırdarken Miraçta bana bakıp gülmeye başlamıştı.
"Sanırım düştüm."
"Edebiyatçı gelir şimdi hadi geçelim sınıfa." Miraç ayağa kalkıp beni de kaldırırken gürültülü sınıfa girmiştik tekrar. Yerlerimize oturup edebiyatçıyı beklerken sessizce başımı eğdim. Başım ağrımaya başlamıştı. Alkım da yazmamıştı, acaba bana engel mi attı, yoksa daha sevemeden soğudumu ki...
"Günaydın herkese." kafamla beraber ayağa kalkarken herkes gibi bende şaşkınca gelen hocaya bakıyorduk. Bizim tombul tatlış edebiyatçı gitmiş yerine taş gibi bi hatun gelmişti.
Yeni gelen hocaya kocaman gözlerle bakarken sıradan devrilen Miraçla, hocaya bakmayı kesip Miraca dönmüştüm. Tabi gördü taş gibi karıyı dikizle bacakları.
"Çarpıldım lan." ona gözlerimi devirip tekrar hocaya döndüm.
"Evet, bugün edebiyat hayatımda ilk günüm ve öğretmen olarak da ilk günüm yani ilk dersim, o yüzden nerden nasıl başlıyacağım konusunda pek bi fikrim yok zaten şuan yeterince saçmaladım. Eski edebiyat öğretmeninize nolduğu hakkında bi bilgim de yok ama artık sizinle ben devam ediyorum. İlk günden derse giriş yapmak istemiyorum ama aranızda bi kaç grup oluşturmanızı istiyorum, ah bu arada ismim Melek, Melek Kırca."