Adam stál v zákulisí před výtahem, který jej měl vyvézt nahoru k jeho dalšímu vystoupení. Tentokrát měl být Adam Levine. Což o to, Maroon5 měl rád, ale jeho jmenovec asi nesnášel trička. Takže ho teď celý národ uvidí polonahého se svaly z většiny vytvořenými z makeupu. A nejenom to. Uvidí ho i jeho přítel, který byl shodou náhod v porotě soutěže. A ani on jej ještě polonahého neviděl. Bál se reakce, věděl, že není žádný svalovec, ani nic takového. I když už měl celkem dost sebevědomí, ukázat své tělo příteli se obával.
"Tak připravíme se.." ozval se kovový hlas nad ním.
Adam se zhluboka nadechl a vystoupal do výtahu. Naposledy se ohlédl a usmál se na všechny, kteří mu ukazovali zdvižené palce. Zvládne to.
Jakmile se rozsvítila světla, všechna nervozita z něj spadla a on si to užíval, hudba byla jeho. S ní dokázal cokoliv, nic ho nemohlo dostat. Jenže když uslyšel Ondru, tak se přece jenom trochu těch nervů vrátilo. Poprvé se odvážil podívat na Janka, od jeho vstupu na pódium se mu vyhýbal pohledem. Jeho přítel se potutelně usmíval a kousal do rtu. Adam od něj raději zase hned odtrhnul pohled, vypadal neskutečně roztomile a sexy zároveň a divákům by bylo podezřelé, kdyby na sebe oba tak zamilovaně koukali. Nebyli úplně out, vědělo o nich jen pár lidí ze štábu, takže jakýkoliv delší pohled byl riskantní. Bylo lepší, když pohledy zmenší na minimum.
Zaměřil tedy pohled na zbytek poroty, konkrétně na Jitku, která jej zrovna chválila. S úsměvem poděkoval a po Ondrovu "Janku.." se mohl konečně znovu zadívat na svou lásku.
"To bylo úžasný. Já nevim co se to se mnou děje. Neskutečně ti to sluší."
Adam zrudl a s nadšeným úsměvem sklonil hlavu. Miloval, když mu Janek lichotil a v kombinaci s těmi chtivými pohledy, které házel jeho směrem.. Nemohl být spokojenější. Se spokojeným úsměvem se tedy šel usadit na pohovku.
Zbytek natáčení proběhl tak rychle, že se Adam ani nenadál a najednou bylo zase jednou po všem. V jednu chvíli si s ostatními povídal na podiu a v druhou byl v zákulisí natlačen na zeď a Janek mu zuřivě plenil ústa.
"Ty jsi tak zasraně sexy, víš to?" zamumlal Janek v momentě, kdy se přesouval z Adamových úst ke krku.
Adam v odpověď jen ztěžka vydechl, obmotal Jankovi nohy kolem boků a donutil ho tak natisknout se ještě blíž k němu.
"Chlapi, to si to nemůžete nechat na doma?" ozvalo se za nimi najednou vyčerpaně. Oba se od sebe spěšně odtrhli, Adam rychle sklouzl zpátky na zem. Když se otočili, stál za nimi pobavený Yemi.
"Od sebe a padejte odtud."
"Už jdeme, neboj." zasmál se Janek, upravil červenajícímu se Adamovi oblečení a natáhl k němu ruku.
"Pojď."
Adam se jen stydlivě usmál a oba ruku v ruce studio opustili.
ČTEŠ
Janek Ledecký/Adam Mišík oneshots
Fanficjednorázovky a momentky z jejich života jakožto páru. kamarádka pojmenovala ship Jadam. (všechno fikce, kdyby někdo náhodou nevěděl) tenhle ship jsem si oblíbila po první sérii Tvoje Tvář Má Známý Hlas, a díky tomuto videu (https://www.youtube.com...