10.kapitola ∆

227 26 14
                                    

Bella

Celá hodina probíhala v klidu,nedělo se nic zvláštního prostě normální výuka,až na to že po mně pokukoval můj soused.

Nebylo mi zrovna dvakrát příjemně ale vydržela jsem to.Když začala přestávka otočila jsem se abych se podívala na Koua který spal na lavici.

Musela jsem se tomu zasmát.Hned sebou škubl a probral se.,,Kde to jsem?!",,ve škole",,Ach jo Ještě pořád ve vězení."

,,Neboj se za 3 hodiny končíme."Zasmála jsem se. ,,Tobě se to řekne,hele půjčila by jsi mi zápisky?Ostatní holky vždycky u toho dělají kravál."Ale jistě."

Podala jsem mu je ale najednou jsem slyšela jak za mnou praskla tužka.Otočila jsem se na mého souseda který držel teď už dvě půlky tužky v ruce.Zakroutila jsem hlavou a vzala z pouzdra náhradní tužku kterou jsem mu podala.

Překvapeně se na mě podíval ale tužku si vzal,a pak se věnoval svým věcem.

Zase jsem se otočila na Koua ale ten už pryč.Jen jsem se zasmála znova a podívala se po třídě.

Pohled se mi zastavil na klukovi s kloboukem,který mě se na mě se zájmem díval jako já na něj.Byl kousek vedle mě a přesto mu bylo jedno když jsem přišla na to že mě sleduje.

Když už neodvracel zrak jinam chvíli,tak jsem toho měla tak akorát tak jsem vzala kus papírku a napsala jsem mu 'Co máš za problém?'

Pak jsem ho složila do vlaštovky a hodila mu ho.Přesná trefa přímo před něj.

Překvapeně se na papírek podíval a pak ho rozložil,projel text očima, uchechtl se a vzal také propisku.

Něco tam načmáral,složil a hodil mi to zpět. Na papírku stálo 'to že vedle sedíš' to jsem tak hrozná spolužačka?'

Zase vrátil lísteček zpět a stálo na něm'ne jenom je problém dívat se Jinam než na tebe bitch-chan.''Tak se dívej na zadek holky před tebou,je nepříjemný jak se na díváš,za chvíli do ještě propálíš díru!'teď jsem byla hrozně ráda za to že zazvonilo.

Kou se vrátil se skupinkou holek za zadkem.Byla legrace sledovat,že jakmile neviděly jeho obličej zatvářil se kysele...

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Mar 07, 2017 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Lesní dívkaKde žijí příběhy. Začni objevovat