Bella
I v té tmě jsem ho celkem dobře viděla,protože ještě moc tma nebyla.
Ten kluk se mi od pohledu zdál jako pěkný bordelář.Vyhrnutá nohavice,špatně uvázaná kravata a pocuchaná uniforma se znakem školy do které bych měla v pondělí nastoupit.(Kdo ze Sakamaki to asi je? XD)
Když teď o tom přemyšlím tak Kou má taky stejnou uniformu.Asi se znají,vlastně ne asi ale určitě.
A v lásce ho asi Kou nemá.Ten červenovlasý se chvíli rozhlížel,a pak zmizel.Uff...Další upír za jeden den stačí.
A hlavně bych nikdy nevěřila že se s jedním i skamarádím,tedy ne tak úplně,ještě takovou důvěru v něj nemám.Pak mě vytáhl ven.,,Kdo to byl?"Zeptám se.
,,Sakamaki.Na ty si dej pozor.Je jich šest.Shu,Reiji,Laito,Kanato,Subaru a Ayato.To byl ten kterého si viděla.Radši se od nich drž dál."Kývla jsem a sedla si do trávy.
,,Proč máš vůbec tak ty vlasy?"Zeptal se a sedl si vedle mě.,,Joo ty myslíš tohle,já to tak ráda nosím."Řekla jsem.Bála jsem se že by poznal co je to za tři kamínky které mi zdobí mé čelo.
On ke mě zatím natáhl ruku a aniž bych si toho všimla odhrnul mi mou ofinu z obličeje.Překvapeně se na ně podíval,a pak se usmál. ,,Pěkné."Zamumlal.,,Děkuju."
Řekla jsem a trochu zrudla.Pak jsem se postavila.,,Do jaké ty vlastně chodíš školy?",,Kousek odtud,na kraji města.",,Aha."
Kou
Viděl jsem,že chce odejít,a tak jsem jí chytil za zápěstí.Otočila se a tázavě se na mě podívala.
,,To se ani nerozloučíš?"Řekl jsem.
,,J-jo.P-promiň.Už musím jít.Ahoj.",,Uvidíme se ještě někdy?",,Dřív než si myslíš."Usmála se.Nechápal jsem jí ale z nějakého důvodu jsem jí věřil a tak jsem ji pustil.Zaběhla k blízkému křoví u kterého mi naposled zamávala a na rameno jí přistál ten malý ptáček,který uletěl když jsem ji zatáhl do křoví,se kterým hned zmizela mezi stromy.
Já se zatím spokojeně vydal domů.V hlavě mi běžela spousta myšlenek, všechny se točili okolo ní...
Já vím dlouho nebyla žádná kapitola ale proto že nebyla
wi-fi.Chtěla jsem se ještě zeptat,chtěli by jste popis Belly?Aby jste o ní něco věděli. ;-)
Vaše miraculousXvendy
ČTEŠ
Lesní dívka
FanficKou jednou v lese narazí na dívku,která možná vypadá obyčejně,ale jediné podezřelé věci na ní jsou,že polovina její tváře je zakrytá jejími vlasy a že je jen tak v lese sama.Avšak ona o něm ví víc než on o ní. Dívka se jmenuje Bella,a vypadá jako Yu...