1 част: 4 глава: Грешката

147 18 4
                                    

Още 4 дена остават до рожденният ден на Майк. Мислеше още за онази тайна стая. Брат му е с неговите си приятели, а баща му е на работа. Майк беше напълно сам. Искаше да отиде да разбере какво има там, но го е страх. От друга страна не искаше да разбира защото мисли, че това е халюцинация.

Майкъл (баща му) беше на работа. Харесва си работата, но не харесва шефа си. Не му дава заплата. По-скоро не достатъчно. Шефът се казва Уилиям. Не знаел фамилията му, но само мислеше за жена му като го гледа. Без причина. Дори самият той не знаел причината как е и кой я уби. Той също е имал..................................и т.н. Майкъл реши да го наблюдава повече. Все пак ще си работи. Оо да, шефът му:

Майк реши да посети баща му в работата

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Майк реши да посети баща му в работата. Тъкмо да разгледа мястото където ще си празнува рожденният ден. Взе и плюшеният Фредбеар със себе си. Подреди си другите му плюшени играчки преди да тръгне. Тъкмо излезе на вън и се блъсна в него едно момче. Изглеждаше на неговите години.
-Ох, много съжалявам, бях разсеян.
-Не си по-разсеян от мене.
Двамата се засмяха. Майк се замисли.
-Ти не беше ли един от приятелите на брат ми?
-Да, но честно казано незнам защо се движа с него.
-Защо?
-Няма значение.
-Ахам...чудя се защо ли говориш с мен. Аз съм странен, мисля, че Били ти...
-Виж Майки, мисля, че си добро момче и мисля, че е гадно така брат ти да се държи с теб. И да. Исках да те предопредя за рожденният ти ден. Брат ти иска някак си да си отмъсти, но незнам защо.
-Знаех си, че не биваше да го гоня-прошепна си Майк.
-Омръзна ми да съм част от Били. Мислех, че ще бъде добър приятел. Той ме използваше през цялото време.
-Какво искаш да кажеш с това.
-Че брат ти е пълен тъпанар. Майки?...
Майк се разсмя като чу тези думи.
-Благодаря, че ме предопреди, сега аз трябва да вървя.
-Майки.........почакай.....забрави си това.
-Мечето ми!-зарадва се Майк.
-Майк......нарочно се блъснах в теб, исках да поговорим и искам също.............
-Също?
-Да.....ббб...бъдем приятели, най-добри....Ако не искаш заради това, че бях приятел с Били, ще те разбера.
-Много бих искал да бъдем най-добри приятели, но не ти знам името...
-Феликс...казвам се Феликс.

Five Nights At Freddy's (The Fan Story) [ВРЕМЕННО СПРЯНА]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora