Почти станало време да започне шоуто, но аниматрониците не бяха в най-добро състояние. Дойде шефът на компанията с един ит служителите. Те окачиха хубави червени завеси.
-Днес ще бъде специален ден. Синът ми има рожден ден и не искам да бъде провалено. Говоря за теб Морис.
-Шефе, изобщо не бях виновен за миналия рожден ден..
-НЕ ИСКАМ ОПРАВДАНИЯ МОРИС! Както казах...днес е специялен ден.
След малко шефът проверяваше колко е часът. Беше 12:55.
-Имаме само пет минути. Хайде всички на работа.
-Шефе, няма ли да проверите роботите за всеки случаи?
-Оф, забога нямаме време. Оо вече идват.
Часът стана 13:00 и децата бяха дошли точно навреме. Бяха весели и щастливи. Името на рожденникът се казваше Джонатан.
-Хех Джонатан, честит рожден ден!
-Мерси тате, тате пицарията е наистина хубава.
-Можеш да си вземеш плюшена играчка от онзи ъгъл.
-Йей, мерси тате!
Той отишъл там. Видял приятелите си. Сервитьорките носеха пици. По едно парче за всеки. Часът беше почти 14:00. Всички деца седнаха да си изядат пиците.
-Здравейте деца. Аз съм Фред. Създател на Fredbear's Family Diner и сега Freddy Fazbear's Pizza. Честит рожден ден Джонатан и надявам се да бъдете доволни. Посрещнете Фреди и неговите приятели!
Завесата се махна и се появиха аниматрониците в съвсем друг вид. Очите им бяха странни. Нещо не беше наред.-Ъм, здравейде дец-дец-дец-аа, аз съм Фред-Фреди Фазбеар. Това са приятелите ми Бони и Чика.
-Аз съм вашият добър приятел за (цяла вечност) Бони. (Моля бягай!)
-Аз съм Чика. Време да ядем (вас)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
*в мислите на Фред/Шефа*
Какво подяволите се случва?!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Имам една идея...да извикаме ли Фокси?
Всички деца изкрещяха "ДА".
-Е да го извикаме тогава, хей Фокси!!
-Фоксии ела при нас!
-Фокси?!
И децата също го викаха.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
*в мислите на Фокси*
Не отново....Не ми го причинявайте.......оо не..
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
-Покажи се Фокси!
Фокси се натъжи леко и мислеше за брат си. Гледаше как всички бяха на сцената освен него. Най-накрая се показа. Всички се обърнаха мъм него.
-Йахахар, здравей-здравейте всички. Това съм аз Фокси и добре-добре дошли във Freddy Fazbear's Pizza. Фреди ме извика тук при вас. Искате ли да дойдете на приключение с Фокси!
Всички извикаха ДА от радост.
-Хахах нека да ги убием нека да се присъединят при теб Фокси.
Фокси започваше да пее. Фред отиде при сина си и жена си.
-Тате това е най-готиният рожден ден. Фреди е много готин. Бони и Чика също. Фокси е най-якият.
-Само не се доближавай до него Джонатан. Не много близо.
-Спокойно Саманта, нищо няма да стане. Нека се порадва. Нали има рожден ден.
Джонатан се приближи до Фокси. Фокси го погледна и гласът му се променяше.
-Бягай хлапе!
Фокси насочи хука си към Джонатан и го уби. Всички крещяха от страх. Избягаха. Фред беше много разочарован и тъжен, че изгуби сина си.Не можах да кача много картинки защото бях много заета с училище и уроци. От следващият път ще качвам повече. 😉
KAMU SEDANG MEMBACA
Five Nights At Freddy's (The Fan Story) [ВРЕМЕННО СПРЯНА]
HororТова е моята ПЪРВА история в WattPad 😃. История за FNAF (любимата ми игра😎😅). Не си мислете, че копирам истинската история на FNAF от реалния създател😏😏. В нея ще пиша история за всички игри fnaf 1, 2, 3, 4, sister location и т.н.😏 (ако има др...