Бони и Чика се върнаха щастливи при другите.
-Ние с Чика сме заедно!
Другите не бяха тук.
-Бони къде са другите?
-Незнам...да ги потърсим!
Бони и Чика търсеха по стаите но ги нямаше.
-Може би Пъпет знае къде са...
Бони отиде при онази кутия. Чукаше по кутията и..
-Чика зад мен ли си? Чика? АХХХ!!!!!!
-Изненада!!!!
Фокси се показа зад него и го стресна. След малко Чика се връщаше с Фреди и веднага отиде при Бони, за да го прегърне.
-Вие луди ли сте? ЗАЩО БЕШЕ ТОВА!!!
Фреди и Фокси се спогледаха и щяха да говорят, но Пъпет дойде и ги прекъсва.
-Беше моя идеята, съжалявам ако сме ви създали проблеми.
-Съжалявам Бони, но виж от добрата страна.....НИЩО ти няма.-каза Фокси.
-Фокси сега ще.....
-Бони, стой!-Пъпет го спря.
-Та ние с Бони сме заедно!!
-Знаем, гледахме дългата ви целувка, а вие дори не ни чувахте.-каза Фреди.
Чика гледаше към камерата насочена към тях.
-Момчета има камера.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
*в мислите на Пъпет*
Хмм явно си имаме компания.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
-И докато търсех Бони видях някакъв човек, но все е едно се преобрази като теб Фреди.
-Използвал е маска. Не се залъгвайте така.-каза Пъпет.
-Той може би ни гледа на камерите в момента. Сигурно се чуди как така ние роботите...
-Аниматрониците.
-Ние "Аниматрониците" сме живи...-каза Фокси.
-Незмам защо, но имах чувтсвото, че трябва да го хванем.-каза Чика.
-Може би.-каза Пъпет.-Или може това да не е обикновен нощен пазач. Може би онзи се е върнал.
-Кой?
Докато те говореха по въпроса, нощният пазач не можеше да спре да мисли какво видя вчера. Наблюдаваше камерите и се опитваше да не заспи. Аниматрониците решиха да си отидат по местата, но преди това трябваше да измислят план как да го хванат. Тяхната цел е да разберат кой е под тази маска.
-Ъм...здравееей, здравей ти мина втората нощ? Поздравления! Ще е по-добре да гледаш камерите докато ти говора, за да видиш дали всички са си на мястото си, нали знаеш...бла бла бла.....няма от какво да се притес-----
Пазачът прекъсна връзката и започваше да си гледа камерите. Мислеше, че това което видял вчера не е реално. Всичко за сега беше нормално, а часът беше 04:45. Роботите си бяха по местата, но понякое време заби камерата и те гледаха към нея. Той се уплаши и гледаше другите камери. Видя камерата на стаята където седеше Фокси и той по същият начин, но само където някакси го заплаши с хука си. Отиде при камерата на Пъпет. Имаш някакво копче където се зареждаше неговата кутия. Трябваше да я зареди до край. Проверяваше другите камери и после пак се върна към 3мата аниматроници, но липсваше един. Липсваше Бони. Следваше къде и в коя камера се намираше той. Чика и тя липсваше. Тя беше в кухнията, а Бони в коридора. Точно срещу пазача.
-Фокси, сега е моментът.-каза шепнейки Бони.
-Не сега!
Чика се раздвижи и отиде в една от парти залите и остави Cupcake. Бони също отиде в друга парти зала и беше напът да влезе в шахтите.Пазачът се успокоил за момент и започваше пак да наблюдава камерите. Фокси се раздвижи също. Показа се в коридора.
-Ахойй пазач!-развика се той.Чика и Бони бяха в шахтите.
-Как си там сладкишче?
-Неудобно, но все пак! Направи го първо ти Бони.
Бони се показа пред пазача.
-Хванах ли те........оуу упс съжалявам Фреди незнаех....
Бони се върна в парти залата. Чика се върна също. Фокси го разсейваше, а нощният пазач дори не се усмеляваше да гледа камерите. Забравил за онова копче. Минало доста време. Фокси най-сетне се махнал от там. Пазачът погледнал камерите и видял, че Пъпет е изчезнал. Чувало се накакво звънене. Това беше Пъпет. Приближавал се все повече до него. Човекът си сложил маската защото го беше страх, а Марионет му скочил, но беше твърде късно. Часът беше 06:00.
-Така ви се пада!!-казал пазачът и припаднал.
Веднага всички аниматроници, включително и Марионет се върнаха по тяхните места. Това било гадно за тях. Следващият път щяли да се постараят повече, за да го хванат.Авторска бележка: Пъпет=Марионет (за тези, които не знаят)!
Няма много картинки, но няма проблем, другият път ще има 😇😇
Вотвайте и коментирайте 😅😘
KAMU SEDANG MEMBACA
Five Nights At Freddy's (The Fan Story) [ВРЕМЕННО СПРЯНА]
HororТова е моята ПЪРВА история в WattPad 😃. История за FNAF (любимата ми игра😎😅). Не си мислете, че копирам истинската история на FNAF от реалния създател😏😏. В нея ще пиша история за всички игри fnaf 1, 2, 3, 4, sister location и т.н.😏 (ако има др...