Пъпет прекъсна целувката на Фокси и Мейнгъл, защото искаше да поговори с Фокси, но той не беше много заинтересован, но все пак отиде. Говореха си за това, което се случи наистина. Фокси и му сподели някакви неща.
Пъпет обясни на Фокси, че той не е виновен за това че са ги заменили. Пирата повярвал. През това време Той Бони реши да види нощния пазач, но се спрял. Видял Чика в мъжката тоалетна. Фокси и Той Фреди са забравили да я занесат да я съживят. Наложи се Той Бони да я скрие някъде без никой да разбере, но Фокси го видял.
-Хей, какво правиш с нея?
-Не е твоя работа.-Моя е, ох Той Бони, престани. Аз съм вече част от вас и трябва да се разбираме искаш или не искаш.
-Да съжалявам Фокси. Аз просто намерих Чика и щях да ви извикам.
-Добре тогава, аййй трябва да я заведем при Пъпет и да я убедим да се присъедини и тя.
-Млъкни и помогни.-Той Бони му се усмихна.
Той го излъга и измисли план как да се оттърве от Чика.
Те пристигнаха. Пъпет я съживи.
-Пъпет?
-Да ще се събуди скоро, сега просто спи. Какво се е случило с нея?
-Тя го нападна!
-Мейнгъл!
-Е да......Фокси разкажи защото и аз се чудя същото.
-Аз си седях в стаичката и тя влезна и ми беше ядосана. Тя не би ми говорила така.-Какво точно каза тя?-попита Пъпет.
-Незнам, просто някакви неща които не са типипни за нея. Тя направо не беше на себе си.
-Тя щеше да го убие и исках да го спася, но той спаси мен.
Той Бони слушаше разговора и се досети какво може да се е случило
-Хмм, може би е била хипнотизирана.-предположи Той Бони.
-Фокси да си забелязал нещо различно у нея във външния вид?
-Очите й бяха променени.
-Значи така. Хипнотизирана е, но кой я хипнотизирал?-замисли се Мейнгъл.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
*в мислите на Пъпет*
Голден Фреди.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
-Някой да иска пица? Фокси, надявам се да харесаш пицата. Тя е за теб, за извинение че се държахме така.
ESTÁS LEYENDO
Five Nights At Freddy's (The Fan Story) [ВРЕМЕННО СПРЯНА]
TerrorТова е моята ПЪРВА история в WattPad 😃. История за FNAF (любимата ми игра😎😅). Не си мислете, че копирам истинската история на FNAF от реалния създател😏😏. В нея ще пиша история за всички игри fnaf 1, 2, 3, 4, sister location и т.н.😏 (ако има др...