Odata ajunsi in fata casei baiatul isi scoase bagajele din portbagaj si urca in camera lui fara sa zica nici macar o vorba,Intrand in camera vazu o vitrina plina cu trofee, toate erau asa stralucitoare, iti atrageau atentia. Camera era aranjata simplu, pereti de un alb pur cu mici dungi albastre la colturile camerei,patul era in stanga usii in fata lui erau 2 ferestre mari cu perdele de un albastru inchis in stanga ferestrelor era biroul. Totul era intr-o ordine perfecta, specific lui, dupa ce privi intens camera si cerceta fiecare unghi, porni spre dulap de unde isi scoase un tricou si niste pantaloni de trening si porni spre baie unde isi facu un dus. Timp ce apa i se prelingea pe corpul bine construit in mintea lui era o furta de idei, sentimente-unele de iubire altele de ura- totul se opri cand telefonul ii suna.
Opri apa dusului se sterse pe mana si raspunse:
"Alo, da" zise acesta pe un ton oarecum nervos...
"Iubitule, ce faci? Vezi ca vin pe la tine, am un cadou pentru tine"
"Cu ce ocazie?!"
"Poi am fost pe la cumparaturi astazi cu fetele si l-am zarit si nu am rezistat tentatiei de a ti-l lua... si nu trebuie sa fie vreun motiv anume pentru a-ti lua ceva,asa ca asteapta-ma ca vin"
"Aaaa...Eu nu sunt acum acasa sunt plecat din oras, vorbim maine la scoala, trebuie sa inchid...Pa"
"Staiii......"
"Spune...ce mai este?"
"Te iubesc"
"A da...bine ca mi-ai amintit maine dupa scoala vreau sa discutam ceva important"
"Ok sa facut ne vedem bine iubitule..."
"Mda...Pa" si inchise telefonul si il puse pe prosop.
"Alex tine-te bine ca incepe razboiul" spuse acesta cu voce tare si lovi cu pumnul in perete, porni apa si isi continua dusul. Dupa ce termina cobora jos si intra un bucatarie unde mama ii pregatea mancarea preferata: Pui pe sticla.
"Hmmm miroase bine" spuse acesta zambind
"Cea mai buna mancare pentru cel mai bun baiat" spuse mama, "Scumpule ma ajuti cu salata, vezi ca sunt rosii si castraveti in frigider"
Dupa ce terminara cu "bucatareala", mama lua tacamurile si fata de masa si le aseza pe masa din gradina, aveau sa manance afara doar nu puteau rata o zi asa frumoasa de primavara. Isi suna sotul care era pe drum spre casa sa ia o sticla cu vin, iar mai apoi merse sa ia mancarea pentru caine sa ii serveasca "micului" dalamtian pranzul.
Cand auzi masina sotului ce opri in fata casei, aceasta il chema pe Alex care se juca cu Pity ( "micutul" dalamtian", il primise la aniversarea de la 5 anisori de atunci au crescut impreuna devenind frati ).
"Buna scumpa mea ", spuse sotul intrand pe usa cu un buchet mare de flori albastre " Acestea sunt pentru cea mai frumoasa si dulce sotie din toata lumea"
"Multumesc frumos" spuse ea zambind si il saruta dulce pe buze.Puse florile in vaza si le puse pe masuta din living, adora florile albastre, cand ei doi s-au cunoscut Mihai(sotul) i-a oferit o floare albastra, cand sa nascut Alex a primit un buchet mult mai mare ca cel primit astazi tot cu flori albastre. Isi adora sotul, dupa atatia ani de casnicie el tot o rasfata ca in prima zi.
Dupa o masa asa de buna, au venit si felicitarile tatalui iar mai apoi tot el s-a oferit sa spele vasele.
Alex urca in camera sa si intra putin pe Facebook, vazu ca avea destul de multe mesaje de la prieteni, colegi care ii urau sanatate si ca il asteptau la scoala, dupa ce vazu mai multe pagini, porni radioul, de cand se stia asculta Kiss Fm era parte din el. Apoi incepu sa isi completeze lectiile iar dupa 4 ore de munca a reusit sa termine. Isi lua telefonul si il apela pe Tomi:
"Hey frate cat ma bucur ca m-ai sunat, ce mai faci?Esti bine? Ai venit acasa?"
"Tomi respira frate, da sunt acasa" si incepusa rada. "Ce zici vii pe la mine am un joc video nou si vreau sa il incercam asta seara"
"Atat am vrut sa aud, imediat ma urc in masina si vin."
"Ok ma duc sa pregatesc totul, te astept."
"Ok , sunt acolo cat ai zice peste"
Alex izbucni in ras si ii inchise telefonul.
In 15 minute Tomi fu in fata casei, dupa o ora de joc intens cu mici pauze in care Tomi mearsa la toaleta de vreo 2 ori, era si normal doar bause o sticla de bere, Alex nu avea voie asa ca se multumise cu suc.
"Alex frate am sa iti spun ceva dar daca te intreaba cineva nu ai aflat de la mine"
"Wow...daca e legat de fitozitatea aia de Roxana nu mersi"
"Ba de ea este legat"
"...Pfff hai spune, oricum maine am de gand sa ii pun capat relatiei asteia"
"Ok...Il stii pe Radu , portar al echipei de fotbal la Greceanu?"
"Din auzite da...ce e cu el?"
"Ei bine avand in vedere ca tu ai cam stat prin spital timp de vreo 5 luni... Roxana facea drumuri spre patul lui saptamanal. Am vazut-o cand urca la el in bloc iar apoi au coborat jos amandoi"
"........................."
"Deci frate eu am vrut doar sa iti zic sa stii cu cine ai de-aface"
"Stiam de mult ca ma inseala dar nu stiam cu cine...Sa vezi circ ce ii fac maine..."
"Calmeaza-te frate ca nu vreau sa ai probleme iar cu inima, c***a e tot c***a chiar daca o imbraci in maicuta"
"Asa e frate...."
"Eu am plecat, maine trec sa te iau"
"Da la 7:30 sa fi aici"
"Ok..noapte buna si uita totul despre Roxana"
"Asa voi face"
Dupa ce Tomi pleca, Alex facu ordine la " locul de munca" si apoi urca in camera unde se arunca in pat isi aseza perna, se inveli si adormi
CITEȘTI
Inger cazut
HumorEste o simpla poveste de iubire intre doi tineri, care se complica odata cu aparitia unei bande de criminali. Este prima mea poveste ca asa fi-ti ingaduitori