Alegerea

207 9 0
                                    

Dimineata se trezi la ora 6:30 si isi incepu rutina zilnica, constand in : dusul fiind pe primul loc apoi micul dejun iar apoi imbracatul. Dupa ce termina de facut totul la ora 7:30 ii auzi masina lui Tomi afara asa ca iesi din casa.

"Neata, pregatit de noul inceput?" zise Tomi cu un zambet usor malefic.

"Suna de parca  am reinvinat din morti" spuse acesta sarcastic, urcand in masina.

"Sambata avem mecii vii sa ne sustii?"

"Doar v-am promis ca voi veni, si eu imi tin promisiunile. Unde jucati?"

"La noi la Titulescu, dar in coprul A"

"Ok, S-ar putea sa vin insotit de cineva, inca nu stiu sigur" spuse Alex usor rusinat

"Frate nu te-am mai vazu asa rosu la fata din clasa intai cand ti-am tras pantaloni" si incepu sa rada in hohote.

"Buah si uitasem de intamplarea aia, dar m-am razbunat cand ti-am luat hainele de la dusuri si nu ai mai avut cu ce sa te mai imbraci" "izbucnind in ras

"Si totusi nu mi-ai spus cu cine vi la meci?" Zise Tomi ridicand usor din sprancene.

"Eeeh acum si tu vrei sa iti spun totul...va fi ca o surpiza de nou inceput cum ai spus tu"

Ajunsi in fata scolii, Tomi parca masina, iar apoi traversara spre scoala. Erau in ultimul an de liceu si incercau sa se bucure de fiecare moment petrecut impreuna. In fata scolii erau elevi de toate varstele, dar privirea ii fu atrasa de Roxana care era imbracata toata in roz alaturi de Ionela care era imbracata toata in verde.Saluta cativa baieti si apoi merse spre Roxana o apuca de antebrat si o trase spre nucul din curtea scolii.

"Auuu vezi ca ma doare" spuse acesta nervoasa si incepu sa isi maseze antebratul cand Alex il elibera.

"Lasa ca iti trece esti fata mare... dupa cum ti-am mai zis vreau sa vorbim."

"Despre???"

"Noi, mai precis tu. Am cateva intrebari scurte pentru tine. Sa incep prin faptul ca ma inseli. Vreau sa stiu de cand ?"

"Pfff...cine te-a mintit"

"Asta e faza ca nu m-a mintit si acel cineva ar baga mana in foc pentru mine"

"Si pe cine crezi pe el sau pe mine, care te-am vizitat la spital si te-am iubit de atata timp"

"Ai iubit bani, nu pe mine....Asa ca raspunde ca nu am timp si chef sa ma cert asa de dimineata"

"Nu te insel...."

"Aaa deci nu ma inseli, stii ca eu am multi cunoscuti printre care si portarul echipe de fotbal de la Greaceanu, care din cate stiu a avut placerea de a te avea in pat. Si nu o singura data..."

"Nu este ceea ce crezi...."

"Aaaa nu este?? Dar ce este atunci? Niciodata nu am apreciat minciuna si tu prin tot ce esti esti o minciuna. Asa ca ma poti considera FOSTUL iubit si niciodata viitorul iubit"Spuse Alex pe un ton autoritar si pleca spre Tomi care discuta cu gardianul.

"Stai sa discutam despre asta. Iti pot explica" zise aceasta tipand, atragand privirile celorlalti. Ca raspuns Alex flutura mana in semn ca nu. Urca scarile si datu noroc cu gardianul si il ruga sa il lase pana la cabinetul medical unde avea de stanpilat o scutire medicala.

Inger cazutUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum