Vedem un film??

186 6 0
  • Dedicat lui Bella Mihaella
                                    

Ce poate fi mai amuzant decat sa vezi un baiat indragostit pana peste urechi de o fata. Adica sa fim seriosi doar odata o vazuse si se si indragostise de ea, ce avea ea si celelate fete nu avea.

Astazi vruia sa mearga in Minulescu,"accidental" sa dea peste ea, desi cum dumnezeului va da el de ea printre miile de olimpici cu creiere mari, dar asta e o problema infima pe langa gandul ca nu stia ce ii va zice. Adica dumnezeului era doar o fata......bine o fata frumoasa.

Il suna pe Cristi, pentru a "cerceta subiectul".

"Salut frate"

"Sal'tare Tomi. Ce faci frate? de cand nu te-am mai vazut ...."

"Da stiu...auzi am o problema mare rau de tot,..."

"Si eu ce scrie pe fruntea mea - Prostul care rezolva problemele altilor"?"

"Nu buah dar e vorba de o fata din Minulescu...

"Boboaca?"

"Cred ca daca, am dat peste ea ieri la voi in liceu, si era buna rau de tot....Chiar vreau sa vorbesc cu ea."

"Si cum dracu vrei sa ghicesc eu care e?? Ce crezi ca sunt Mama Omida??"

"Cate clase sunt de a 9-a??"

"Pfff cred ca 4....ma interesez si te sun. Cum arata??"

"Castanie sau blonda nu stiu sigur, ochii caprui, inalta, potrivita la corp"

"Vad ce pot face si te sun..."

------------------------------------------------------------

"Ce faci iubita??"

"Poi tocmai ce am ajuns de la masa. Ma simt mai bine. Tu ce faci?"

"Ma joc cu Pyti...si ma gandisem sa te sun"

"Iti zic ceva da sa nu razi prea tare" spuse Alex razand

"Ia sa aud...." spuse Diana cu zambetul pe buze.

"Tomi e indragostit.....de una din Minulescu"

"Oooooo....." spuse Diana si incepu sa rada. " E frumoasa?"

"Nu stiu nimic, maine mergem sa ii duca flori. Daca l-ai vedea ce emotionat e, parca ar fi in clasa 1." Spuse Alex cazand in pat si privind tavanul.

"Sambata cand vin vreau sa mi-o prezinte" spuse Diana razand.

"Naiba nici el nu o stie, a vazut-o doar odata. Nu stiu cum o va recunoaste, dar Tomi este omul ce poate face de toate"

"Iubitule merg si eu afara sa ma mai plimb mai vorbim mai tarziu,Ai grija de Tomi sa nu apuce vreo obsedata" spuse Diana razand

"O sa fiu langa el sa in trag de mana daca nu e pentru el fata aia"

"OK pa pui"

"Bye. Pup dulce"

Dupa ce inchise Alex merse la dus si se imbraca si iesi in fata casei unde vazu BMW-ul negru.

Inger cazutUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum