Trecusera deja 2 zile de cand Diana era data disparuta, neputinciosi cei doi baieti nu aflasera nimic inca despre Diana. Alex eranervos, Roxana nu fusase la scoala , tomi isi continuase cercetarile dar nu aflase nimic. Pana cand intr-o seara Alex primi un telefon.
" Alo..." spuse Alex nervos.
"Ce face amicul meu?" zise vocea ragusita din telefon.
"Cine esti?"
"Cineva care are ceva ce tu dore
sti..."
"Daca te atingi...."
"Usor...nu te grabi ca nu i-am facut nimic...inca"
"Ce vrei in schimbul libertati ei?"
"Pe tine...si pe prietenul tau " Freza"....amandoi la pachet ".
"Dai drumul ei si ia-ma pe mine...."
"Nu e asa simplu....tinem legatura"
"Daca te..." si Alex a fost intrerupt de sunetul.
Il suna pe Tomi, dar ca deobicei acesta nu raspunse, mai incerca odata si raspunse
"Vino la mine ca am niste vesti din partea ..."
"Sa iti dau o veste....hain spune tu primul."
"Ma sunat musculosul si a zis ca o are pe Diana, nu mi-a zis inca nimic despre locatie. Acum zimi ce vruiai sa zici."
"Am gasit unde sunt astia...dar vreau sa ma conving te sun mai tarziu....Acum ma duc sa verific." si inchise telefonul. Alex ramase cu gura cascata, daca patea tomi ceva nu si-o putea ierta niciodata.
In acest timp Tomi, se fura printre tufisurile din jurul unei case, vazuse in fata casei un BMW la fel ca cele 2 pe care le vandu-se, se strecura usor pe langa fereastra si privi inauntru prin perdea, o vazu pe Diana legata de un scaun si pe Roxana stand pe piciorul musculosului care savura o tigara. Cand se auzi telefonul lui sunand si il unjura pe Alex care il suna. Musculosul se ridica si il vazu pe tomi, striga repede la ceilalti 2 barbati care il adusera in casa imediat.
"Buna Freza? Nu stii ca nu e frumos sa asculti pe la usi, in cazul tau ferestri??"
"Nu..."
"Legati-l si pe el si dati-mi telefonul lui.."forma numarul lui Alex si il suna.
"Ia ghici pe cine am eu langa mine?"
"Tomi..." spuse Alex si isi dete usor o palma peste frunte.
"Cum ii zici tu...uite care e treaba moaca....eu ii am pe toti pritenii tai aici, daca spui cumva politiei iti iei adio de la ei" si inchise telefonul aruncandu-l intr-un acvariu.
"Iar tu roscat-o hai cu mine...am ceva pentru tine...iar voi sa nu indrazniti sa va misca-ti ca va omor. Voi doi...stai cu ochii pe ei.." Nu era greu de ghicit unde se duceai cei doi, doar stiau reputatia Roxanei. Cei 2 musculosi se jucau carti, iar tomi nu putea comunica deloc cu Diana, fiind legat la gura la fel si ea. Spera doar ca Bella sa nu pateasca nimic, regreta sa o bagse si pe ea in prostiile astea...dar stai defapt nu era vina lui Alex...ah ce i-o va plati...spera ca se va revansa...trebuia sa scape dar cum? Toata speranta era in Alex...
**************
"De ce nu dormi scumpule la ora asta "zise mama lui ALex
"Nu prea pot dormi am uinele probleme...trebuie doar sa le gasesc rezolvarea."
"Poate te pot ajuta" spuse aceasta zambind.
"Nu..in nici un caz...mersi oricum"
"Ok sa numai stai mult ca maine ai scoala."
Off parinti astia, dupa ce mama lui pleca, el facu un dus, trebuia sa aiba mintea limpede. Cat timp apa i se prelingea pe corpul lui bine facut, mintea ii era la Diana, numai el o bagase in problema asta, mda si mai era si Tomi care se bagase ca musca in lapte... adica ce dumnezeului numai putea astepta sa vina si el cu baietii....opri apa si isi infasura un prosop in jurul taliei si iesi din baie , isi lua un tricou negru si o pereche de pijamale si se baga in pat, dar nu putea adormi, incerca sa il mai sune pe Tomi dar nu reusi...probabil il zdrobise musculosul ala....Cat vruia sa termin odata cu el, regreta ca nu il omorase atunci cand ii venise vremea.
A 2a zi dupa ce termina cu scoala, merse la un sediu de reprezentatal Cosmoteului unde ii ruga sa afle unde se afla telefonul lui Tomi, le dete numarul si unul dintre reprezentati ii zise ca intr-o ora avea sa primeasca confirmarea locatiei, asa ca Alex o suna pe Bella sa se intalneasca sa ii spuna tot ce se intamplase, aceasta era ingrijorata.
"Buna, zimi unde e Tomi?"
"Buna...Tomi si Diana au fost rapiti...ramai calma...o sa incerc sa rezolv asta in vreun fel."
"Buah tu te auzi ce spui acolo? Cum adica Tomi e rapit??De ce?? De cine?"
"Poi acum ceva timp am avut o altercatie cu niste musculosi, care defapt ma vruiau pe mine...si Tomi le-a luat masina si a vandut-o de asta il vor pe el. Dar stai calma il voi scoate de acolo."
"Si cum planuiesti sa faci asta?"
"Poi am fost la un sediu de reprezentanta al Cosmote-ului si i-am rugat sa imi zica unde este telefonul lui Tomi, ca de acolo ma sunat ultima data...si au zis sa ma intorc peste o ora."
"Asa si dupa ce iti spun aia unde e, ce ai de gand sa faci?? ca eu tot nu inteleg."
"Poi inca nu m-am gandit....am de gand sa strang baieti si sa facem un..."
"Vin si eu" zise aceasta intrerupandu-l pe Alex.
"Ceee??? Te-ai gandit mult inainte sa spui asta?"
"Da... vreau sa il aducem mai repede pe Tomi acasa, imi e dor de el si plus ca nu pot sta asa cu mainile in san asteptand ca tu sa faci ceva."
"Raspunsul meu e tot nu....nu ai ce cauta tu acolo, nu am chef sa te mai am si pe tine pe constiinta"
"Eu cred ca tu nu m-ai inteles...nu ti-am cerut acordul...am zis ca vin si gata..."
"Aici nu e vorba de acordul tau,....ci de siguranta ta...nu vreau sa ma cert cu Tomi ca te-am bagat si pe tine in asta"
"Oricum eu vin" spuse aceasta impreunandu-si mainile in jurul pieptului.
"Pff, vedem ce facem....mai discutam."
"Tot ca mine va fi.Acum hai la aia sa vedem daca au aflat ceva ."
"Femeile astea." zise Alex soptit.
"Ai spus ceva?"
"Nu...hai sa mergem."
Odata ajunsi acolo, le fu oferita adresa, Alex ii suna pe baieti si el zise sa se intalneasca in fata la Royal, aveau sa faca planul de atac.Dupa 3 ore in care mai mult au tipat uni la alti si Bella incercand sa ii desparta...pana la urma ajungand la un compromis.
CITEȘTI
Inger cazut
HumorEste o simpla poveste de iubire intre doi tineri, care se complica odata cu aparitia unei bande de criminali. Este prima mea poveste ca asa fi-ti ingaduitori