Megan: jjjá jjjá ...ano. Oddávající: Tím to vás prohlašuji za muže a ženu . Předejte si prstýnky a polibte nevěstu." Luke mi dal prstýnek (bylo v něm 5 bílých kamínků) a já Lukovi (pod prstýnkem bylo vyryté mé jméno). Pomalu se ke mě nakláněl a jemně mě políbil. Odtrhli sme se od sebe a všichni nám začali tleskat. Usedli jsme ke stolu a začali jíst. Luke mi dal lžičku s polívkou do pusy a já pak na oplátku jemu. Potom co jsme se najedli poté se všichni zvedli od stolu a šli se podívat jak rozbíjíme talíř a společně uklízíme střepy. Velké dohadování bylo jen o to kdo bude mít smetáček a kdo lopatku.... (večer) Rozloučili jsme se a odjeli k Lukovi. Má velký barák kde má 2 kuchyně, 4 koupelny , 5 pokojů, posilovnu , výřivku, saunu ...a další vymoženosti. Luke mě zavedl do jednoho z pokojů . ,,Luke : Tak a tady je naše ložnice. Jdu se osprchovat šla bys se mnou? Megan: myslíš to vážně? Luke: Naprosto jinak bych se tě na to neptal. Tak jdeš nebo ne?! Megan: ne , díky. " Vyndala sem z kufru pyžamo a mezitím se převlíkla. Od vedle bylo slyšet hlasité dopadání kapek. Řekla jsem si , že když je Luke ve sprše mohla bych se zdejchnout a lehnout si na gauč abych nemusela spát s ním. Pomalu sem se zvedala a svírala deku s polštářem. Přeběhla sem do obýváku a hned ulehla na pohodlný modrý měkký gauč. Přikryla se dekou a snažila se co nejrychleji usnout. Slyšela jsem kroky. Slyšela jsem šepot Luka. ,, Luke: Ty malá mrcho . Neboj ono tě to nemine , když né dnes tak klidně zítra nebo kdykoliv jindy." Luke odešel nahoru k sobě do pokoje. Potom co jsem čekala jestli mě vzbudí a bude trestat za to že jsem odešla. Jsem si oddychla a v klidu usnula.(Ráno) Cítím vůni karamelu a ovoce. Tohle mě vždy dokáže vytáhnout z postele. Proto se zvedám z gauče . Stále zabalená v dece bloudím a hledám kuchyň (Hemmingsi sakra ten barák je moc velkej nikdy se v něm nevyznám) orientovala jsem se pomocí vůně , která byla čím dál tím víc silnější. Za plotnou stál Luke a nejspíš si mě ani nevšiml. Obejmula jsem ho a ruce si dala na jeho hruď . ,,Megan: Dobrý ráno . Luke: Pro mě dobrý bude ale pro tebe ne . Včera si to přepískla. Megan: přece by ses na mě nezlobil. Luke: zlobil , proto mi to vynahradíš. Megan: a co když ne ? Luke: tak to půjde po zlým. " Vlepil mi pusu na tvář a položil na stůl talíř plný lívanečků s karamelem a ovocem. ,, Megan: jdu do práce zabalil bys mi je? Luke: kam do práce? Snad jsem ti něco řek ne?! Megan: Luku mám svojí firmu a nechci propouštět svoje zaměstnance. Luke: Mě je jedno co chceš ale tady rozhoduju já! Takže nikam nejdeš! " Celá rozčílená jsem šla do ložnice kde jsem se převlíkla a seběhla do kuchyně. Luke tam ale nebyl. Podívala sem se tedy do obýváku seděl a koukal ven. ,,Megan: Luku , já se nechci hádat . Prosím nech mě jít do práce. Luke: pojď sem. " Pomalu sem k němu přišla a čekala co se bude dít. ,,Luke: sedni si mi na klín. " Nechtěla sem si sedat ale radši jsem poslechla. ,,Luke: Proč mě pořád neposloucháš? Megan: chci mít jen svůj život . Nechci mít manžela ani děti prostě jen svůj větší byt nebo domek kde bych bydlela a jezdila do práce. Luke: nechci být na tebe zlí ale mám pár pravidel. Za prvé budeš pracovat jen pro mě. Za druhé chci mít klidný manželství. Za třetí chci aspoň jedno dítě. Za čtvrté chci aby si mě poslouchala a dělala co řeknu. Mám těch pravidel víc ale těch hle bodů by ses zatím mohla zkusit držet . Megan: moc tě prosím Lukasi já chci mít svojí práci. Luke: už jsem řek. Nehodlám to nijak měnit. " Odešla sem na terasu a vytočila číslo na Nathana. ,,Megan: Čau Nathane , jak to tam u vás funguje ? Nathan: Dobře ale scházíte nám šéfová. " Nad tím sem se pousmála. ,,Megan: potřebuju abyste to tam teď vedl vy . Nathan: jasně šéfová, děje se něco? Megan: no můj manžel mi zakázal pracovat . Chce abych pracovala jen pro jeho firmu. Nathan: co s tím hodláte dělat? Megan: to zatím nevím budu pracovat přes náš účet a budeme si psát a popřípadě skypovat . Nathan: Dobře , pošlu vám poslední věci co sme nestihli dodělat. Megan: dobře, děkuju Nathane. Nathan: není zač šéfová. Ještě jsem vám zapomněl říct že tu máme pro vás nové auto jak jste si objednala. Megan: Super , nový Maserati (granturisimo- černé)! " Vypískla sem do telefonu. ,, Megan: tak mi ho přivez k Lukasovi před dům já si ho potom hodím do garáže. Nathan: jasan šéfko za chvíli máte miláčka doma. " Típla jsem hovor a celá nadšená si šla dát lívance. Na talíř sem si nandala tři lívanečky a nabrala k tomu spoustu ovoce. Když sem to dojedla tak jsem dala talíř do myčky . Uslyšela sem hlasité troubení před domem . Vyběhla sem se podívat na svého nového miláčka. ,, Megan: Čau Nathe. Nathan: Čau Meg. Tak tady ho máš. " Celej vysmátej mi podává klíčky od auta. ,,Megan: Nechceš se semnou projet Nathe? Nathan: Chci tak nasedej nebo budu řídit já. " Naskákali sme do nového auta a vyjeli. Jela sem na pláž kde většinou nikdo není. Vystupovali sme. Rozhodla sem se že si půjdu zaplavat. Chytla sem Natha za ruku a běžela co nejrychleji k moři. Moře bylo krásně čisté a dost studené. ,,Nathan: ááááá ty ses zbláznila to je ledový! " Vypískl jak malá holka. Já si tam v klidu plavala zatím co Nathe mrzl. ,,Nathan: Meg prosím půjdeme už ven z moře já tady jinak umrznu. Megan: dobře. " vylezli sme ven z moře . ,,Nathan: Dal sem do kufru deky co sis u mě zapomněla . Dojdu pro ně a zabalíme se.
ČTEŠ
BAD BOY : LUKE HEMMINGS
FanfictionAhoj mé jméno je Megan Stephanie Wingsten.Je mi 18 let a pracuju pro mého otce a na tajňačku mám svojí firmu. Jsem milovnice aut , proto taky jezdím večerní závody. Mám si vzít Pana potetovaného Hemmingse , který bude nový Boss mafie. (Budu ráda za...