,,Megan: Chci abys převzal firmu. Já budu kdykoliv ve spojení ale nemůžu jí řídit celkově dál. Liam: A proč sis vybrala zrovna mě ? Megan: Protože seš roumnej a důvěřuju ti . Věřím že firmu vytáhneš na špici. Liam: dobře , postarám se o to aby tam všechno klapalo. Megan: děkuju. Liam: není zač." Liam mě pevně obejmul pažemi a přejel rukou po mích zádech na náznak útěchy. Všimla sem si Luka. Stál ve dveřích a Liama propaloval očima. ,,Megan: myslím že bys měl radši jet Luke je zas podrážděný. Liam: dobře. Tak zatím , čau. Megan: čau Liame." rozloučili jsme se a já šla za Lukem. Posadila sem se vedle něj na gauč . ,,Megan: co ti zas přeletělo přes nos?! Luke: tak zaprvé neštěkej na mě , za druhé vysvětlíš mi proč si jela s tím chcípákem někam autem?! Megan: neříkej mu chcípák je to můj bývalí zaměstnanec a za další ti nic říkat nebudu protože už mě sereš Hemmingsi!" Zvedla jsem se a šla ke dveřím . ,,Luke: Kam si sakra myslíš že deš ?! Megan: jdu pryč! A je jedno kam hlavně daleko od tebe! Luke: Kurva vrať se! Megan: Řekni mi jeden debilní důvod proč bych měla zůstat s tebou! Luke: třeba proto že si moje žena! Megan: a co s tím že jsem tvoje manželka! To pro mě není dostatečný důvod. Luke: Do piče tak už stůj! " Zastavila jsem se a otočila se k němu. ,,Luke: protože tě miluju , i když to tak možná nevypadá. Nedáváš mi šance a když už chci být hodnej tak mě něčím nasereš. Megan: Myslíš to vážně? Luke: jo , jinak bych za tebou neběhal jen v kraťasech bez trika a bez bot po rozpálené silnici." Přešla jsem víc k němu a zahleděla se do jeho pomněnkových očí. Vždycky , když se do nich zadívám tak mám pocit že mě ty oči prosí o to abych se chovala k němu líp. ,, Luke: hele nechceš jít aspoň na trávu kde by sis mě prohlížela jak chceš , docela mě pálí nohy. Megan: ježiši promiň jasně . Zašli jsme dovnitř a já si uvědomila že bych si měla zajít zaplavat do bazénu než bude úplně tma. Vyběhla sem do druhého patra do naší společné ložnice kde jsem měla stále ještě v kufru plavky.
Takhle vypadají (prostě obyčejný) :)
Skočila jsem ladně do bazénu a po snad hodinovém plavání mi začala být zima. Uvědomila sem si že sem si nevzala ručník. ,,Luke: na zapomněla sis ho vzít . Megan: děkuju. " Byla sem ráda že se už nehádáme. Najednou mi začal zvonit telefon. Luke pro něj běžel ale , když viděl na obrazovce mého samsungu (pardon nevím jak se to píše) Pusina Nathan tak okamžitě hodil mobil na lehátko a zařval. ,,Luke: Kurva!!! " A odešel. Mezitím jsem vylezla z bazénu a s pohledem na Luka ničícího všeho co mu příjde pod ruku jsem vzala telefon. ,, Megan: Čau Nathe . Nathan: Čau. Šla by nejnádhernější královna na večeři s boháčem co má nové Bugatti ?
Megan: Šla. Nathan: tak za 10 minut před tvým domem? Megan: dobře...Těším se. " Řekla jsem trochu nervozně. ani nevím proč sem najednou nervozní vždyť je to Nathen . Vyhnala jsem myšlenky z hlavy a všimla si že už zavěsil. Šla jsem se tedy obléct. Vybrala sem si modré šaty.
K tomu jsem dala černé balerínky a větší černou peněženku se zlatavým páskem. Vyrušil mě zvuk zvonku seběhla jsem s úsměvem na rtech dolů. Ještě jsem se rozhlídla Luke byl nejspíš v pracovně. Chytla jsem za kliku a čekala jsem Natha. Ale místo toho tam stáli kluci : Liam, Harry, Niall, Sam a ostatní kolegové. ,,Harry: je nám to moc líto ale Natha střelili do hlavy , když za tebou jel a on i kdyby ho to slabě zasáhlo tak by to nepřežil, protože auto nabouralo do svodidla a začalo hořet. Je nám to moc líto Meg. " Nemohla jsem uvěřit že je mrtví. Začala sem nekontrolovatelně brečet . Začala jsem padat čekala sem tvrdý náraz země. Ale kdosi mě chytil přes slzy sem neviděla zachránce. Pak už si nic nepamatuju začernilo se mi před očima a já upadla do koma. DALŠÍ DEN: Probudila sem se ve svém pokoji kolem leželi kluci. Vedle mě v pravo Niall , který klidně odfukoval, vlevo spal Harry s rozcuchanýma vlasama a nejspíš s mojí řasenkou na rameni. Ostatní kluci spali na zemi. Louis spal u dveří. Jediný kdo tady chyběl byl Sam. Najednou se rozrazili dveře a v nich stál vyplašený Sam. ,,Sam: Kurva já zaspal! Louis: Ty kreténé ty bastarde ty debile obecnej , kurva čum , když otevíráš ty posraný dveře! " Tahle hádka zbudila všechny. Já se začala smát . Pak se přidali i ostatní. Smáli sme se dokud sem si nevzpomněla na Natha. Moc mi přirostl k srdci. Začala sem znova brečet. Přitulila sem se k Harrymu , který mě uklidňoval. ,,Harry: ššššš to bude dobrý. Neplakej...... " Harry věděl že to dobrý nebude ale nevěděl jak mě uklidnit. Byl už tak vyčerpanej nápadama jak mě rozveselit. Kluci to po dlouhé době vzdali a šli domů. Jediný kdo to nevzdával byl Harry , Niall a Louis. zaskřípali dveře a v nich stál Loui s tácem plný dobrot. Na táce byla horká čokoláda (nápoj) s marshmíkama a ovocem (jahody , banán a borůvky - určitě vyzkoušejte) , nakrájené ovoce zvlášť (jahody, jablka, banány, borůvky-ty nekrájel :D , hrušky a hroznové víno) + tam měl v mističce nalámanou zvlášť mléčnou a hořkou čokoládu. Postavil to přede mě. A pobídl mě abych si vzala. První se potom chtěl vrhnou Niall ale Loui ho plácl přes ruku. ,,Louis: ty žroute nech to je pro Meg. " Niall ruku stáhl. Bylo mi ho trochu líto. ,,Meg: já to sama nesním. Vemte si taky. Kluci: děkuju." Řekli sborově. Napila sem se kakaa . ,,Megan: Kdy bude pohřeb? Louis: kdy budeš chtít měla si sním jako jediná kontakt , když nepočítám kluky z práce. Rodiče mu zemřeli před třemi lety. Jeho matku zabili , když byla na nákupu a otce zastřelili. Hrob mají ve Fell's .
ČTEŠ
BAD BOY : LUKE HEMMINGS
FanfictionAhoj mé jméno je Megan Stephanie Wingsten.Je mi 18 let a pracuju pro mého otce a na tajňačku mám svojí firmu. Jsem milovnice aut , proto taky jezdím večerní závody. Mám si vzít Pana potetovaného Hemmingse , který bude nový Boss mafie. (Budu ráda za...