První část

122 7 1
                                    


Ahoj mé jméno je Megan Stephanie Wingsten.Je mi 18 let a pracuju pro mého otce a na tajňačku mám svojí firmu. Jsem milovnice aut , proto taky jezdím večerní závody.

Ráno jsem vstala z postele a šla se obléknout vzala jsem si černé tričko s žlutým nápisem Nirvana a černo bílé legíny a k tomu černé vansky. U dělala jsem si culík zapletený na stranu. Se běhla jsem schody a šla do kuchyně pro svačinu. Popadla jsem jablko , dvě mrkve , cereáliovou tyčinku a láhev s vodou. Hodila jsem to do pytle kde jsem měla už připravené klíče, mobil a peněženku .Začala jsem pomalým během okolo rybníka a potom zrychlila a zaběhla do lesa přes les jsem se dostala k velké chatě kde jsem měla svůj úkryt odkoupila jsem ji od jednoho starého pána v utajení. To znamená že to je napsané na něj. Vyndala jsem klíč a odemkla dveře pohlédla jsem na tu krásu a začala se zouvat. Po levé straně mám velký botník a šatník že ho jen tak nenaplním. Po pravé straně mám zrcadlovou stěnu. Za levým rohem je komora , za pravým rohem je obrovský obývák s barem a propojenou kuchyní. V dalším patře mám 5 pokojů jeden je můj ty zbylý čtyři jsou pro hosty. V každém z pokojů je koupelna abychom se nemuseli dělit o jednu. A konečně v 3 patře máme velkou knihovnu , posilovnu a kancelář plus sklep na teď nepotřebný věci. Jo a to jsem vám neřekla že máme i napojenou budovu kde máme nově udělaný bazén , výřivku a saunu. A teď zpět. Vyzula jsem se a zaběhla do kanceláře kde se nacházeli všechny moje papíry o obchodech. Jsem mafiánka , která prodává drogy, zbraně a jsem tam co se naskytne. Začala jsem hledat Marcusse Endrio Gwenna , protože mi nezaplatil půjčku 950 000 ,- . Zapnula jsem si počítač a přes všemožné kodování jsem si ho vyhledala. Byl nedaleko. Rozhodla jsem se že už nebudu dál čekat a půjdu po něm. Šla jsem se tedy převléct. Nesměla mi chybět ochranná neprůstřelná vesta. Ze šuplíku jsem si vyndala zbraň , kapesní nožík , menší bombu a zapalovač. Vzala jsem klíče od auta a šla do garáže. Dnes jsem si vybrala červené lamborghiny. Vyjela jsem a vzala to nejrychlejší zkratkou. Před sebou jsem měla rozpadlou továrnu kde už nikdo dlouhé roky nebyl. Se zbraní v ruce jsem sebevědomě vešla dovnitř a hledala Marcusse . Ozval se výstřel a já věděla že ve vedlejší místnosti není sám. Potichu jsem přešla a sledovala co se odehrává. ,,Marcuss: Ty šmejde naval sem ty prachy nebo tvoje rodina nedopadne dobře! Mužský hlas: Rodině ne! Tady máš ty prachy. Marcuss: sis myslel že tě nechám žít (posměšek) velký omyl. ,, pět výstřelů. Vystrčila jsem hlavu a hned věděla že Marcuss se nedívá . Zmáčkla jsem párkrát spoušť a Marcuss ležel na zemi bez jediné známky života. Prohledala jsem jeho kapsy a vyndala mobil a klíče od auta. Mobil neměl zaheslovaný takže to šlo snadno přepojila jsem to na jeho pracovníky a zapla video hovor namířila jsem to na Marcusse a z plných plic zařvala. ,,Megan: Teď jste na řadě vy i celá firma! ,, telefon jsem vypla a vymazala a tím i zablokovala jejich telefony a nasměrovala polohu mobilu o několik kilometru dál od místa. Napsala jsem zprávu mím zaměstnancům aby se o to postarali dala jsem jim rozkazy a vyjela s Marcussovým autem k chatě kde jsem si ho schovala do garáže bylo to krásné červené Ferrari sice si na Ferrari moc nepotrpím ale i tak mi nevadí. Doběhla jsem si pro svoje auto ve , kterém jsem potom odjela domů. Doma mě čekal naštvaný otec s nějakým potetovaným klukem. ,,Megan:Ahoj tati vím že jdu pozdě ale je to přece jen 3 minuty. James: Ale i ty 3 minuty pro mafiány je hodně !Příště tady budeš včas je ti to jasný ?! Megan: ano tati chápu tak rovnou k věci. James:Chci ti představit Luka Roberta Hemmingse je to tvůj budoucí manžel. Megan: Co prosím ?! James: slyšela si. Na názor se tě nikdo ptát nikdy nebude tak mlč! Megan: Tak to teda ne ! Já si nebudu brát nikoho chci být svobodná a užívat si! Nehodlám se nechat třískat od nějakého bezcitného mafiána! James : Zmlkni!,, ucítila jsem štiplavou bolest na své tváři. ,, James: Za týden bude svatba a ty si ho vezmeš o to se postarám!,, Přistoupila jsem blíž k Lukovi a naštvaně řekla. ,, Megan : Nepočítej s tím že se ti někdy podřídím! ,, A naštvaně jsem odešla do svého pokoje. Vlezla jsem do koupelny a osprchovala se. Dolezla jsem do postele a hned usnula. O pár dní později. Ráno mě probudily nepříjemné sluneční paprsky. Vylezla jsem z postele a šla udělat raní hygienu. Poté si došla do ke skříni kde jsem si vyndala vínové tílko a bílý dlouhý lehký pláštík a černé džíny a k tomu vínové boty. Seběhla jsem dolů kde mě nemile překvapil sedící Luke. ,, Luke: Tak princezno pojedeš si vybrat svatební šaty, dort a výzdobu . Určitě se těšíš. Megan: jsem radostí nespala. Luke: všiml jsem si. (darebácký úsměv) Megan (pusu do O) . Megan: ty sprosťáku. Luke: jsi takhle náladová často? Megan: ne jen v tvé blízkosti jsem nevrlá . Luke : jsi pěkně drzá to ti dlouho tolerovat nebudu.

BAD BOY : LUKE HEMMINGSKde žijí příběhy. Začni objevovat