Osmá část

58 0 0
                                    

NA POHŘBU: Sešli jsem se tu dnes abychom se rozloučili s panem Aberraem (Nathem). Ať pán bůh ho příjme mezi sebe. Určitě by byl potěšen vaše mi květinovými dary. (První píseň jsem vybrala naši společnou , kterou jsme si vždy zpívali: Raego jediný co mám . Věděli jsem že nejsme jeden pro druhého ale chovali jsem se jako bratr se sestrou a měli se rádi jako mnažel s manželkou.

Jako druhou sem se dohodla s kluky na písničce: Vzal mi tě stín

A jako poslední jsme zvolili: Kryštof - atentát

Při této písničce se všichni zvedli a šli s urnou , kterou jsem nesla k jeho hrobu , který jsem vybírala snad by se mu líbil. :( 

Klepali se mi ruce a slzy stále tekli proudem.  Všichni si stoupli okolo hrobu a já pomalu pokládala urnu do země. Pak dva muži z pohřební služby zasypali urnu hlínou a urovnali.

 Pak dva muži z pohřební služby zasypali urnu hlínou a urovnali

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Skoro všechno jsme platili z firmy. Dali jsme tam svíčky a věnečky poté jsme to zasypali květinami co jsme přinesli. Když jsme se sbalili tak se jelo do restaurace , kterou nám tehdy ukázal právě Nathe. Bylo zde akorát a bylo to tu krásně moderně vyzdobeno. Usadila sem se a poprosila číšníka aby nám donesl víno na přípitek, skleničky a postupně aby nosil jídlo.  Objednala jsem na dnešek červené a bílé víno a k jídlu svíčkovou, dva druhy polévky . Vývar a hráškovou krémovou polévku. Jako dezert jsem zvolila pařížský dort , srnčí hřbety a ovocné košíčky s želé. Přiťukli jsme si. Sotva jsem si lokla , začal vyzvánět můj telefon. Luke. Omluvila jsem se a hovor vzala. Mezitím jsem šla do chodby. ,,Megan: co je Luku? Snad jsem ti říkala že jsem na pohřbu a že potom jedeme na oběd. Luke: Mášt mlně rláda Meg Meggan? Megan: Luku ty si se opil? Luke: (škyt) mnéé . Odpovím odpovíš mi pro pro prosím? Megan: co je to za blbou otázku. Luke: motá se mi ně nějak hlava . Sakra ta ta tady je to to no zábradlí . (škyt) Megan: Luku kde seš?! Luke: jsem na (škyt) pane (škyt) láku. Megan: a co tam sakra děláš ? Seš normální? Luke: já se (škyt) rozhodl (škyt) že bys byla šťa  šťastnější bez (škyt) beze mě. Tak se jdu (škyt) zabít. Megan: né Luku né . Kde přesně si?! Jedu za tebou hlavně neskákej! Luke: Jsem na Derrestrea. Megan: nikam nechoď . Je ti to jasný?! Luke: (škyt) . Rozběhla jsem se k autu a co nejkratší cestou přes Roall sead jsem zabočila v pravo a jela okolo Vellery Healo až jsem stála před panelákem. Tam jsem viděla Luka jak se tam točí ( nebo tančí).

Vběhla jsem do budovy a nalezla rychle do výtahu , protože pěšky to je nevím kolik pater

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Vběhla jsem do budovy a nalezla rychle do výtahu , protože pěšky to je nevím kolik pater. Výtah se otevřel a já se rozběhla k Lukovi , který se sotva držel aby nespadl. Chytla jsem ho a pomohla mu se otočit aby lépe přelezl zábradlí. Oba dva jsme brečeli. ,, Megan: tohle mi už nikdy nedělej výš jak jsem se o tebe bála. Luke: ty se o o mmě bál  a ? Megan: jo , bála. Bála jsem se že tě ztratím. Pojď pojedeme domů. " Doma jsem Lukovi sundala boty a vyvedla do ložnice. Kde jsem ho položila na postel. Okamžitě usnul. Lehce jsem s ním zatřásla  a šeptala abych tolik nekřičela. ,,Megan: Luky . Luky probuď se . Musíš se převlíknout táhne z tebe alkohol. " Ale ani to ho nevzbudilo. Tak nic . Nadzvedla jsem ho a dala pod něj polštář . sundala jsem mu zpocené triko  s flekem od čehosi (nějakého alkoholu). sundala jsem mu i kalhoty a ponožky. Vzala jsem žínku tu jsem namočila a dala na ní trochu mýdla. Luka jsem opatrně omyla a usušila jeho černým ručníkem. Vlezla jsem do jeho skříně a tam vzala černé tričko s žlutým  nápisem NIRVANA a šedivé tepláky a na nohy černošedé ponožky. Poté jsem mu vzala nohy ze země a dala je na postel srovnala jsem ho a dala pryč velký vycpaný polštář co měl pod sebou. Pod hlavu jsem mu narovnala velký pohodlnější polštář a na něj dala jeden menší. Zakryla jsem ho dekou. Pak jsem se převlíkla i já a dala jsem si rychlou sprchu vzala sem na sebe pyžamo , které bylo celé černé a na něm byly žluté nápisy , který my vybrali kluci. Bylo tam například žlutě napsáno: Love, Like, Life, jména kluků a naše oblíbené restaurace , bary ... a mnoho dalšího dostala jsem ho k sedmnáctinám. A na triku jsem měla velký nápis Princezna. Lehla jsem si vedle Luka a upadla do říše snů. DALŠÍ DEN: Něco nebo spíš někdo se vedle mě pomrvil . Byl to Luke. ,,Luke: Dobrý ráno princezno. Megan: Ahoj můžeš mi ří...... " Nedopověděla jsem to , protože se mi Luke přilepil na rty. Líbal pomalu , něžně . Poté se přesunul na můj krk kde se zastavil a začal vsávat kůži. Vytvořil mi tam tři cucfleky. Jel níž až k prsům kde mi dal dravý polibek. Přejel rukou po břiše až k lemu trika , které stáhl a odhodil kamsi za sebe. Začal mi od pupíku k prsům tvořit mokrou cestičku jazykem. Zachvěla jsem se. Rozepl mi džíny , které po mně sklouzli na zem. Luke si na mě o trošku víc přilehl a zuby chytil moje kalhotky. Ty skončili taky kdo ví kde. Začal mně líbat. Zlíbal celé mé tělo. Při každém jeho doteku jsem se chvěla napínavostí. Asi jsem zapomněla zmínit že jsem ještě pořád panna. Už mě nebavilo se koukat na oblečeného Luka a tak jsem zamručela. Stáhla jsem z něj tričko a hned potom letěli i kalhoty a jeho spodky. Naskytl se mi pohled na jeho kámoše. Nasucho jsem polka. ,,Luke: jestli nechceš tak to nemusíme dělat. Megan: ne né já to chci ale no říká  se to hůř....  " Odmlčela jsem se. Lukovi to nejspíš došlo. ,,Luke: budu šetrnej , když se ti něco líbit nebude přestanu. Jo? Megan: dobře." Položil mě na postel a začal mě líbat. Posunul se níž a začal mě dráždit .........(Domyslete si :D )

BAD BOY : LUKE HEMMINGSKde žijí příběhy. Začni objevovat