Keď som sa otočila, pred domom stálo Leovo auto a pred ním on. Rozbehla som sa k nemu, aj napriek mojim vysokým opätkom. Rýchlo som nasadla dnu, on prešiel na svoje miesto a naštartoval. Plakala som a nebola som schopná ani slova. Nestalo sa vlastne nič hrozné, no Megan bola v Maxovom živote stále a počúval ju oveľa viac než mňa. Starala som sa o neho celý večer a ona si len tak príde a Max skáče, ako ona píska. Už som ho nemohla presviedčať a musela som odísť.
„Stalo sa niečo?" pýtal sa veľmi vystrašene Leo a zabúdal sa pozerať na cestu.
„Nie," pošepkala som.
„Len...to Max. Vieš, je to hrozne komplikované. Netráp sa tým," vysvetlila som mu môj dôvod plaču , ale Leo sa nevzdával.
„Čo ti urobil?" vyzvedal ďalej.
„Keď som tam prišla, musela som ho hodinu hľadať. Potom sa poriadne opil a musela som sa o neho celý večer starať. Keď už ako tak vytriezvel, začal byť agresívny a keď som navrhla, že pôjdeme domov, protestoval. Prišlo jedno dievča, Megan," začala som a Leo prikývol, že vie približne, kto Megan je, čo mi uľahčilo situáciu.
„Ja som to už nevydržala a povedala, že idem bez neho. On súhlasil. Už keď som stála von , videla som ešte, že mu Megan niečo pošepkala, on jej hneď prikývol a niekam spolu išli. Viac som nevidela," dovysvetľovala som to a Leovi po tvári prebehol hnev.
„Odveziem ťa domov, on do rána vytriezvie a uvedomí si, ako sa správal," poradil mi a ja som prikývla.
Leo ma vysadil presne o druhej pred mojím vchodom.
„Ďakujem. Dobrú noc," popriala som mu.
„Nemáš začo. Dobrú noc a pozdrav Jess," odpovedal mi, ja som vystúpila z auta a išla rýchlo domov, pretože som bola na smrť uťahaná.
Jess už našťastie spala vo svojej izbe a tak som sa rýchlo prezliekla do pyžama, odlíčila sa a išla si ľahnúť. Kým som zaspala, premietal sa mi v mysli celý dnešný večer a slzy mi vytryskli opäť na povrch.
Celá párty bola na nič. Asi som tam naozaj nemala chodiť. Celé ráno som bola smutná, len sedela pri šálke kávy a rozmýšľala nad včerajškom. Jess ešte spala, ale nebolo to nič výnimočné, pretože bola nedeľa. Stále som mala pred očami obraz Maxa a Megan. Nehodlala som sa dnes však utápať v smútku, aj tak by mi to nepomohlo. Rýchlo som sa vrhla na učenie, dala si raňajky a zavolala Khloe. Potrebovala som niečo zistiť o Tylerovi a to čím skôr.
„Ahoj, nezobudila som ťa?" opýtala som sa Khloe, keď mi telefón zdvihla rýchlo, no hovorila pošepky.
„Nie, nie," odpovedala mi.
„Dalo by sa ti dnes stretnúť?" navrhla som a dúfala v kladnú odpoveď.
„Jasné. Zistila som aj niečo o Tylerovi. Môžeme zájsť niekam na obed," ponúkla mi Khloe a ja som sa rýchlo snažila spomenúť, kde sa dá dobre najesť.
„Talianska kuchyňa?" pokračovala, keď som nič nevravela.
„Jasné. Zizzi's?" odpovedala som konečne a s Khloe sme sa dohodli o druhej.
Upravila som sa, pekne nalíčila a dala si lodičky namiesto mojich pohodlných tenisiek. Vonku bola už celkom zima, tak som siahla po hrubšom trenčkote a cez plece prehodila kabelku. Cítila som sa ako špión , ktorý ide na tajnú misiu a v skutočnosti to tak aj bolo.
„Dobré ráno alebo skôr obed?" pozdravila som Jess o pol jednej.
„To je už toľko hodín?" zdesila sa Jess a rýchlo si urobila čaj, prezliekla sa a začala sa učiť.
YOU ARE READING
Miluj ma✅
RomanceKate je študentka na univerzite v Londýne, ktorá má pokojný a bezstarostný život. Známy lámač ženských sŕdc menom Max je chalan, ktorý odmieta vzťahy. Dvaja ľudia. Jedno miesto. A osud. Toto všetko ich spojí, ale ako to dopadne ? Budú to obaja ľu...