Genel kurgu içinde şimdilik 4 bölümden oluşan, 4 bölümün dördünde insanı munzurca gülümseten, yeni bölümü, her bölümün sonun da merakla beklediğim harikulade bir romantik komedi.
-komedi kelimesi ilerleyen bölümler de dramla çekişe bilir gibime geliyor.-Hikayelere yolun başındayken eşlik etmeyi daha çok seven biri olarak söylemeliyim ki bu kitap bana tatil bileti gibi geldi.
Karakterler öyle kendinden emin ki sanki sahiden Leyla, Sina ya da yan karakterler gerçekten bir yerler de hayat sürüyor gibi.
Betimlemeleme, üslup konusuna değinmeden bölümü bitirirsem arkamdan ağlayabilir; tecrübeli yazarın kalemi öyle nazik bir kuvvet ki bazı sahneler film gibi zihnimden akıp gidiyor kısacık bölümlerde.
Küçücük, minicik bir serzenişim var yalnızca onu da şuraya oturtturayım, kısa bölümler dijital ekrandan okuduğum için hep tercihimdir, söz konusu yazı sayfaya dökülü olsa kaç sayfa olduğu mühim değil insan tatlı bir uyku sersemi ile okur, fakat telefon-bilgisayar için konu aynı olsa da durum aynı değil insanın gözleri acıyor bir yerden sonra ekrana bakmak istemiyor, o sebeble büyük rakamlı bölümlere pek sıcak bakmıyorum.
Ama bu hikayede de bölümler fazla kısa sanki ya da ben okumalara doyamıyorum..
Yazar Adı: ihlamuryapragi
Kitap Adı: Ateşle Oynama
'Ateşle Oynama' iki kelimenin yan yana gelmesi beni hep soğuk haller de cezbetmiştir o nedenle kitabın ismini genel kurguda ilk gördüğümde beni en çok cezbeden şey bu olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Helin'in Kitap Yorumları
Non-FictionWattpad platformunda okuduğum ve sizin tavsiyelerinizle okuyacağım kitapların yorumlarını bu kitapta paylaşacağım.