Aksiyon içinde 764'ncü sırada yerini alan kitap, şimdilik bir bölümden oluşuyor ama yazarın profiline şöyle bir göz attığımda aktif olduğu kanısına vardım.
Genelde bitmiş kitaplardan ziyade yeni yazılmaya başlanmış kitapları okumayı seviyorum, yazarla iletişime geçme, bölümün gelmesini bekleme kısmı bana daha romantik geliyor.
İnsanı parmak üstüne yükselten şık betimlemeler, ilk bölüm izlenimleri için gerçekçi diyaloglar ve kategorisinin hakkını veren bir kurgu... Bölümü kelimenin tam anlamıyla bir solukta okudum.
İlk bölüm öyle bombalı bitti ki umuyorum yeni bölüm yakındır.
Kitapla ilgili olmasaydı daha mı iyi olurdu dediğim tek husus Türkçe yazarın, Türkçe dilin, üslubun, tam kadro yabancı karakterlerden oluşması belki de ben bu konuda birazcık önyargılıyım bilemiyorum..
Yine de Türk yazarlık deneyimlemelerinde, Türkçe isimler görmek daha çok kitaba çekiyor beni.Uzun lafın kısası son hız bir aksiyon sizi bekliyor, hem de aşkla.
(Laf aramızda ben şimdiden bazı karakterlerin arasını kendimce yapmış bulunmaktayım.. üstüne hiç yüzüm kızarmadan Lucayı da kendime ayırdım)Aksiyon içinde bu mecrada okuduğum ilk kitap ve şüphesiz bana bu kategoriyi sevdiren kitap, yazarın kalemine sağlık.
Bölümün en başında söylemem gereken şeyi sona sakladığım için şuraya iliştireyim artık;
Kitap adı: Volirra
Yazar: lorelaidevlin
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Helin'in Kitap Yorumları
No FicciónWattpad platformunda okuduğum ve sizin tavsiyelerinizle okuyacağım kitapların yorumlarını bu kitapta paylaşacağım.