2.Kayıp Deniz Meleği

155 13 2
                                    

Harika çocuklar, sırlarla dolu genç yetişkinler.. Ve aşk.

Sanal kitapta çok diyalog az betimlemeden yana bir tutum içindeyim. Çünkü; uzun bölümler, paragraf paragraf betimlemelerin göz yorduğunu düşünüyorum hatta çoğu zaman uzun bölümlü bol paragraflı başarılı kitaplar da 'keşke kitabı çıksa da alıp okusam' diye düşünürüm.

Ama sende de tam tersi betimler çok hızlı, aceleleri varmış gibi. Daha yayarak anlatabilirsin, daha çok benzetme veya ayrıntı kullanabilirsin.
Betimlemelerin az olduğundan her şey çok hızlı gelişiyor ne ara bunlar oldu şimdi gibisinden kala kalıyor insan.

Bir de karakterlerin birazcık daha gerçekçi olabilir, -fantastik kitapta gerçekçilik bekleyen Nil- şöyle bir toparlarsam demek istediğim karakterlerin konuşmaları çığ kalıyor biraz, yazarken 'ben olsam ne yapardım' diye düşünerek yazabilirsin belki.

Çok karakterli kitapları işlemeyi zor buluyorum. Yan karakterler ya yüzeysel olarak kalmaktan silikleşiyor yada başrollerle yarışıyor. Ama bu konu da seni gayet başarılı buldum.

Fantastik en sevdiğim türdür hele de aşk varsa. Bütün bölümleri severek okudum diyebilirim. Eline, emeğine, kalemine sağlık.

Yeni bölümü merakla bekliyor olacağım.
-O kadar heyecanlı bir yerde bıraktın ki lafın gelişi değil sahiden merakla bekliyorum-

Kitap adı: Kayıp Deniz Meleği

Yazar: _Melinoe_

•'Kitap Alımları' adlı bölüme gelen istek üzerine./ 1

Helin'in Kitap YorumlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin