8. Ahsen

60 2 0
                                    

Geçmişle birbirine hassas iplerle bağlı, kırgınlığını arkasına alıp kininin elinden tutan intikam kitapları, ardından peşin sıra gelen aşk.

Klasik ama yüreklendirilebilecek bir kurgu.
Fakat devrik cümleler, eksik betimlemeler ve aralara serpiştirdiğin parantez içi okuyucu konuşmaların kitabın kurgusuna gölge düşürmüş.

Yazar konuşması her zaman eğlenceli olur.. eğer bir manga yazarıysan tabi.

Mesela yazı makinası Ahmet Mithat efendi, eserleri teknik açıdan kusurlu bulundu çünkü; aralar da konuyu durdurup bilgi verdiğinden akışı bozuyordu.

Verdiğim örnek yüksek olsa da anlattığımı anlaman da yardımı dokunur muhtemel kuvvet.

Karakterler çok tabu, anlatımın çok çiğ. Böyle tam kaptırıp gideyim diyorum ne konuşmalar ne betimlemeler pedalları aynı süreğenle çevirmeme yardımcı oluyor.

Yazdığım kurgu, kategori ile ilgili kitaplar okumak sana bölüm konularında ki geçişler için kolaylık sağlar.

Kitabın beni asıl tavlayan kısmı kapak oldu, o konuda ki başarı ve seçimin takdire şayan. Ayrıca kitap adı seçiminde de karakter ismi seçimi çok tahmin edilebilir olsa da benim hep hoşuma giden bir olgu olmuştur.

Başarılar dilerim, kitabını okuma fırsatı verdiğin için ayrıca da teşekkür ederim.

Kitap adı: Ahsen

Yazar adı: ZeynepMelekErikli

•'Kitap Alımları' adlı bölüme gelen istek üzerine./ 5

Helin'in Kitap YorumlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin