2.rész - Fly to change

A barátnőmm teljesen lefagyott.
-Nagyon kedves tőled, és nagyon szívesen mennék, jó is lenne veled menni... de nem lehet. Itt van a családom meg mindenki... De ígérem meg foglak látogatni!-mondta kicsit szomorkás hangon. Egy csöppet elkenődtem. De megértem. Nekem sem könnyű itt hagyni mindent. És egyedül nekivágni egy másik kontinensnek, méghozzá a nagy Amerikának. Itt hagyni anyut is... nehéz. De ez egy nagy lehetőség.
-Rendben, megértem a döntésedet, és majd azért éb is jövök haza!-hangoztattam az előző gondolataimat.
Pár szót még váltottunk, majd megbeszéltük, hogy mivel csak holnap este megyek a reptérre, ezért délelőtt még összefutunk. A nap hátralévő részét pakolással töltöttem. Nem viszem el minden cuccom, majd bevásárolok. De így is tele lett mindkét bőröndöm. Miután kész lettem bementem a fürdőmbe (igen, saját fürdőszobám van) és letusoltam. Bekapcsoltam a Black Veil Brides-tól az egyik kedvencemet, az In the end-et. És lefeküdtem aludni. Az utolsó éjszakám a saját ágyamban, a saját szobámban.

Reggel lezuhanyoztam, megmostam a hajam, és feldobtam egy alap sminket ami egy fekete tusból, egy kis szempillaspirálból és egy kis piros rúzsból áll. Felvettem a fekete BVB-s crop-topomat, fekete átlátszós harisnyát, fekete bőr szoknyámat és egy fekete magassarkú bokacsizmámat. A hajamat felkötöttem. És elindultam. Dzsenivel elmentünk vásárolni, aztán olyan 4 óra körül elbúcsúztunk, és kaptam egy bekeretezett közös képünket. Nagyon cuki volt! ♡
Hatig pakoltam, fél hétre jött értem a taxi. Elbúcsúztam anyuéktól, és elindultunk a reptérre. Fél nyolcra értem a reptérre, nyolcra megvoltam a becsekkolással. Fél kilenckor indult el a repülő. Először ülök repülőn. Ablakhoz szól a jegyem, gyönyörködtem a kilátásba, bár kicsit rémisztő volt a magasság, de ettől függetlenül szép az elém táruló látvány. Viszont nemsokára teljesen sötét lett. Hamar el is aludtam.

American Heaven (Andy Biersack ff.)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang