Episode 2. New friends?

655 49 2
                                    

"A koje moci ja imam?" opet ja sa pitanjima.

"To jos uvijek ne znam. Saznat cemo kada budes bila na ispitivanju. Ja i ostali decki cemo te sve naucit sto treba. Idemo u dvorac da upoznas njih i ostali tim"rekao je.

Jednu je svoju ruku stavio je meni na ledja kako bih krenula.
Strazar nam je otvorio ogromna vrata i usli smo u dvorac.

Hej, Tom. Dodzi ovamo!"Harry je dozvao tog Toma.

Tacnije naredio mu je i Tom se odmah, brzinom svjetlosti nasao pred nama.

"Hej Harry. Ou hej macko. Harry gdje nadze ovu ljepoticu." Tom me zavodnicki pozdravio a Harryju se obratio malo ozbiljnije.

"U Lisabonu i mogu ti rec da zna biti veoma opasna. Budi dobar. Harry je relao i smijao se.

Uh kako ima slatke rupiceee. To sam uvijek voljela kod deckih jer to nisu mnogi imali.
A u ostalom nisam opasna ali mogu biti!

"Uhh, i sta tebe dovodio ovamo ljepoto?"Tom mi je postavio pitanje.

"Zovem se Luci i Harry me dovodi ovamo jer sam vampirica" rekla sam jedva smireno jer me nervira kad me neko zove macko i to.

Tom je sirom otvorio i oci i usta.

"Molim? Pa zar vampiri u Portugalu nisu izumrli?"

"Kako izgleda da nisu. Hajde Lucy, idemo da upoznas ostale.Harry je rekao.

Hodali smo ogromnim hodnikom.
Doista , ovaj dvorac nije izgledao kao ostali dvorci.Izgledao je savrseno novo.

Usli smo u jednu veliku prostoriju. Tu su se nalazila 5 prijestolja. 4 su bila zauzeta, samo jedan u sredini je bio prazan.

Cetiri decka sa tih prijestolja su ustala i stala ispred njih.

"Heh guys" pozdravio ih je Harry.

"Hej Harry. To nova djevojka?" Nasmijao se jedan plavokosi.

O kako ie sladaak ali rijeciii...
Prije nego sto je Harry ista izusto ja sam odgovorila tom preslatkom plavokosom.

"Ma kaki!"

"Nije ali bi mogla bit." rekao je Harry.

Cjelu me razgledao svojim zelenim ocima. Rupice su mu se jako dobro isticale.

"Sanjaj." prisla sam mu malo blize i sapnula mu.

"To ce biti java" takodzer mi je sapnuo i namignuo.

Bio je kao zenskaros. Lijep, prelijep zenskaros.

"Ovo je Lucy. Nasao sam je u Lisabonu" okrenuo se Harry prema tim deckima i predstavio me.

Njih petorica su nam prisli da se pozdrave sa mnom.

"Ja sam Niall" Onaj slatki plavi mi se predstavio.

"Ja sam Zayn" prisao mi je crnokosi decko.

Uhh kako je zgodan u pm. A posle njega mi je prisao jedan od smedjih:

"Ja sam Louis" predstavio se taj smedjokosi. Uhh i ovaj je dobar. Grrrr.

A onda, na kraju dolazi jos jedan smedjokosi. Ajh Boze kako je lijep *o*

"Ja sam Liam" rekao je i nasmijao se. Awiic kako ima slatke obrve.

"Drago mi je" Nasmijala sam se.

"DEcki, ona je vampirica." Harry je izustio na sto su Liam, Niall, Louis i Zayn napravili one WTF face.

"Molim? Vampiri u Portugali su izumrli" rekao je Louis. Taj decko je djelovao po sebi i izgledu vrlo pametno i zrelo.

"Kako izgleda da nisu. Sigurno ih ima jos" rekao je Harry osbiljno.

"Nema vise, sigurna sam da sam jedina" progovorila sam i ja u nevjerici.

"Gdje su ti roditelji Luci" Zayn me upitao.

"Ne znam. Kas sam imala 5 godina oni su nestali ili umrli. Ne znam."

"Sigurno su ih demoni ili vukodlaci ubili ili zarobili" rekao je Niall.

Srce me je jako zignulo, jako!.
Uhvatila sam se za 'srce' malo sam se pognula.

"Lucy! Ne brini, ima nade da su tvoji roditelji zivi" Harry me uhvatio kako ne bih pala.

Pogledala sam ga. Mozda je htio samo da me utjesi, a mozda je i istinu govorio.

Niisam znala da li da mu vjerujem.

------------------------------------------------------------

Nije nije dugo ali uredu hah :)

WE ARE VAMPIRES!Where stories live. Discover now