Sebaik sahaja anda mencapai kejayaan, terdapat banyak perkara yang anda boleh mendapat. Orang melihat anda dengan cara yang berbeza, "Hye Jung bermula episod 4 dengan monolong kerana dia berjalan melalui pusat membeli-belah. Beliau meminta untuk melihat sepasang anting-anting Agatha dan terus menyuarakan kejayaan yang hanya mempunyai nilai jika anda mempunyai keluarga anda boleh berkongsi dengan. Dia pergi ke mengatakan bahawa dia kehilangan keluarganya dan keinginan untuk memulakan satu dan sebagainya, dia memilih sebuah kereta dan bukannya sebuah rumah. Kami memandangnya zoom off di dalam kereta mewah yang bagus.
Di Hospital Gookil, Hye Jung meminta yang Kyung Joon saraf apa yang dilihatnya dari gangster imbasan bos otak. Hye Jung menegur dia jawapan plan plin beliau dan meminta beliau untuk prep bilik operasi untuk pembedahan kecemasan. Beliau menegaskan bahawa mereka perlu melalui prosedur standard pertama, tetapi dia tidak peduli. Dia memberitahu dia bahawa pesakit akan mati jika mereka menunggu.
Kembali pada ambulans mengangkut pemilik restoran tidak sedarkan diri, Yoon Adakah soalan bagaimana Seo Woo boleh menjadi seorang doktor dengan reaksi kembali di restoran. Seo Woo membawa sehingga dia mengalami trauma kembali di sekolah tinggi apabila pembuli terjebak dia ke dalam gudang ditinggalkan di mana dia hampir dibunuh. Yoon Do bertanya sama ada dia apa-apa yang bermakna untuk mewajarkan bahawa jenis rawatan yang Seo Woo berkata, dia sesuatu untuk keadilan. Dia merungut bagaimana pembuli yang mungkin kini di penjara ...
Di dalam bilik operasi, Hye Jung mengambil alih peranan Kyung Joon terhadap bercukur rambut pesakit untuk pembedahan. Kyung Joon jam tangan kagum pada ketetapan waktu dia sebelum ia mendapat dipanggil keluar dari bilik dengan Yoon Do.
YOU ARE READING
Doctors Drama Korean (Version Malay)
FanficGenre : Medical , Drama , Romance Written by : Ha Myung-hee Directed by :Oh Choong-hwan Starring : Kim Rae-won , Park Shin-hye , Yoon Kyun-sang , Lee Sung-kyung Country of origin : South Korea Original language(s) : Korean No. of episodes : 20 Produ...