Már délután volt, amikor mindenki felébrerdt. Nagyon jó illat töltötte be a házat, Jin ismét valami finomságot készített. Felöltöztem, aztán félkómásan elindultam a konyhába, hogy megnézzem, miben mesterkedik.
- Jó reggelt, hyung - viccelődött - kipihented magad?
- Hát az túlzás - mondtam - de egy kávé azt hiszem segíteni fog.
- Már lefőztem egy adagot, a pulton megtalálod. - mondta.
- Rendben, köszi.
Nagyon jól esett az a jó erős kávé, sikerült felébrednem tőle egy kicsit.
Mivek csak Jin, én és Hobi voltunk lent a konyhában, a többieknek is szólni kellett, mert még lustálkodtak.- Srácok, kész a kajaaa!! - kiabált nekik Jin.
- Végreee! - szaladt le egyszerre Kooki és Tae, egymást majdnem lelökve a lépcsőn.
- Jimin, Rapmon gyertek ti is, mielőtt elfogy az összes kaja.
- Jól van, megyünk már. Nyugi. - szólt vissza Jimin.Mikor mindenki összeszdte magát valamennyire, lementünk a próbaterembe, hogy készüljünk a koncertre, mert már csak két hét van addig. De felesleges volt, mert egyikőnk fáradtabb volt, mint a másik. Nem jutottunk valami sokra.
Mindenki lefeküdt a terem egy pontjára és csak szenvedett a fáradtságtól, pedig alig próbáltunk egy órát.
- Fiúk, én felmegyek a szobámba - mondtam - kegyetlen álmos vagyok.
- Oké, menj csak. - mondta Rapmon.
- Nemsokára mi is megyünk - tette hozzá Hobi.Hiába voltam álmos, valahogy mégsem tudtam elaludni. Egyfolytában csak a szüleimre tudtam gondolni. Már eltelt egy év azóta, hogy utoljára találkoztam velük. Nagyon hiányoznak.
Lementem a nappaliba és bekapcsoltam a tv-t, hogy kicsit eltereljem a gondolataimat, de nem sikerült.
Gondoltam, telefonálok nekik, hogy beszéljünk egy kicsit, de csak a hangposta kapcsolt.Inkább visszamentem a szobámba, előkerestem a dalszöveges füzetet, és elkezdtem írni. Kivételesen most könnyen ment. Teljesen belemélyültem az írásba, mikor egyszercsak meghallottam, hogy jönnek fel a fiúk.
- Yoongi - kopogott Tae.
- Gyere be, nyitva van - mondtam.
- Valami baj van? - kérdezte - olyan lehangolt vagy ma.
- Nem, semmi baj sincs.
- Rendben. - mondta, majd kiment.
Ezután Jimin jött hozzám, gondolom Tae küldte be.
- Mi a baj, hyung? - kérdezte - Tae mondta hogy valami nincs rendben. Nekem elmondhatsz bármit.
- Csak annyi, hogy nagyon hiányoznak a szüleim. - mondtam kicsit remegős hanggal - egy éve találkoztam velük utoljára.
- Na, ne szomorkodj. Biztosan nemsokára találkoztok. De most lemegyek a nappaliba, mert Kookinak megígértem, hogy megtanítom pókerezni. Ha gondolod, gyere majd le. Addig is fel a fejjel.Igen, tudom. Már nem a szülinapjáról írtam, de annyira elkapott az ihlet, hogy nem tudom abbahagyni az írást.
Remélem tetszenek a részek.😊
Jó éjt Armyk^^🌜
YOU ARE READING
Boldog szülinapot, Suga //BEF.//
FanfictionElérkezett Min Yoongi várva várt szülinapja. Szegény azt hiszi, elfelejtették a srácok, de szerencsére nagy meglepetésben lesz része... A továbbiakban előfordulhat, hogy már nem csak a szülinapjáról lesznek részek.. olvassátok, szeressétek ❤ (A töb...