>Yoongi szemszög<
Nem értem mi lehet a srácokkal. Amióta feljöttem a szobámba, nem láttam őket. Nem is kerestek, hogy hol vagyok, pedig máskor ilyenkor valaki mindig feljött. Mondjuk eléggé titokzatosak és még a próbaterem kulcsait is elvitték, mikor újra lementem hogy megnézzem, mit csinálnak. De nem volt ott senki, így inkább visszajöttem aludni.
Már délután van, négy óra is elmúlt. Ilyenkor szoktuk kezdeni a délutáni próbát, de sehol senki.
Épp a dalszöveges füzetembe írkáltam, amikor a Maknae hangját hallottam meg a lépcső felől. Végre már, hogy itthon vannak. Csak tudnám, hogy miért kerültek engem egész nap.- Sugaa!! - kiabált.
- Szia Kooki. Gyere be és kérlek ne kiabálj, mert még a végén törzsvendég leszek a fülészeten.
- Na figyelj Suga. Azért jöttem, mert a menedzser küldött, hogy szeretne veled beszélni a legújabb dalszövegről.
- Na szuper, még a szülinapomon sem hagy békén. Jól van megyek.
- Gyere a próbaterembe. - majd leszaladt a lépcsőn.Álmosan elvánszorogtam előbb a fürdőszobába, hogy valami emberi kinézetet csináljak, aztán elindultam lefelé a próbaterembe.
Nagy volt a csend, fogalmam sem volt hogy miért. Ahogy kinyitottam az ajtót, egy pillanatig sötét volt bent, majd ahogy felkapcsolták a villanyt, akkor láttam, hogy csak a fiúk vannak ott. Party sapikkal, dekorációval, lufikkal. Mondanom sem kell, nagyon meglepődtem.
- Boldog szülinapot Yoongi hyung!! - kiabálták egyszerre mind a hatan.
A meglepődöttségtől alig tudtam megszólalni.
- Úristen srácok, ez az enyém? Hát én meg azt hittem, hogy elfelejtettétek a szülinapomat.
- Ugyan miért felejtettük volna el, te kis bolond? - kérdezte viccelődve Rapmon.
- Nagyon, nagyon köszönöm. - mondtam a meghatódottságtól könnyes szemmel.
Majd a kezembe nyomtak egy könyvet.
- Hát ez?
- Ez a mi saját készítésű albumunk, amiben összegyűjtöttük az összes vicces képeinket, és persze azokat a titokban készült képeket, amikor te aludtál. - mondta Jimin.
- Éljen Yoongi hyuung!! - kiabálta egyszerre Tae és Kooki.Ezután pezsgőt bontottunk, majd következett a kaja. Finom pizzát rendeltek, külön nekem is. Négysajtosat, az a kedvencem. Majd jött a torta.
- Hurrá, csokitortaa! - kiáltottam fel örömömben, amin a többiek jót nevettek, majd elfújtam a gyertyákat.- Köszönök mindent, nagyon tetszik az album, és isteni finom volt a torta. Sosem ettem még ilyen jót.
- Igazán nincs mit. - mondta Hobi -csoport ölelés gyerekek.
ČTEŠ
Boldog szülinapot, Suga //BEF.//
FanfikceElérkezett Min Yoongi várva várt szülinapja. Szegény azt hiszi, elfelejtették a srácok, de szerencsére nagy meglepetésben lesz része... A továbbiakban előfordulhat, hogy már nem csak a szülinapjáról lesznek részek.. olvassátok, szeressétek ❤ (A töb...