4. rész

108 16 1
                                    

- Mégegyszer nagyon köszönök mindent, srácok. Boldoggá tettetek.
- De ez még nem minden, indulás buliznii!! - ugrott fel Tae.
- Taee!!!  - kiabáltak rá a többiek.
- Most mi vaan? - akadt ki.
- Az, hogy elrontottad a meglepetés másik felét. - mondta mérgesen Jin.
- Mi van, milyen buli? - kérdeztem meglepődve.
- Majd meglátod - mondták a többiek.

Elindultunk, fogalmam sincs hová, pedig már volt vagy este 9 óra. Egész úton hiába kérdezgettem őket, hogy hová visznek, nem mondtak semmit.
Majd egy nagy épület előtt álltunk meg a busszal, amit még azelőtt sohasem láttam. Bentről semmi fény sem szűrődött ki, furcsa volt, kicsit meg is ijedtem, amit Jimin észrevett rögtön, egy utcai lámpa alatt nem volt nehéz.
- Nyugi, hyung, ne parázz - mondta Jimin, átkarolta a vállamat és elindultunk befelé.
Ahogy beléptünk az ajtón, felkapcsolták a villanyokat, nem hittem a szememnek.
Rengeteg Army volt ott, hatalmas tortával és együtt énekelték hogy "Boldog szülinapot, Yoongi!"
A meghatódottságtól alig tudtam megszólalni, majd elkezdett hullani a könnyem a boldogságtól. Nagyon ritkán sírok, de a mai napon már másodjára sikerült ezt elérniük a többieknek.

- Nee, ezt nem hiszem el. Te jó ég. Srácok, mindenki. - alig tudtam beszélni - köszönök mindent. De ezt mégis hogyan sikerült összehozni a tudtom nélkül?
- Hát nekünk minden sikerül - nevetett Rapmon. - És igen, ez az a meglepetés, amit Tae sikeresen elrontott, vagyis csak félig - kicsit mérgesen nézett az említettre.
- Jó, bocsánat - mondta szomorúan Tae. - nem akartam.
- Na nem szomorkodni itt! - megöleltem.
- Hát akkor mire várunk - szólt az egyik Army - tortázzunk aztán indulhat a bulii.

Ennyi ajándékot sosem kaptam még egyszerre.
Már késő volt, hajnal is lehetett, mikor a többiek hirtelen eltűntek. Én bent maradtam még pár lánnyal táncolni. Egy kis idő múlva Kooki és Tae szaladtak be.
- Gyere ki hyung, gyertek ti is lányok, van még egy meglepetésünk - mondták.
- Még egy meglepetés? Ti aztán megtettetek mindent, ami kitelik tőletek. Megyünk azonnal.
Kiértünk, és a meglepetés nem más volt mint hatalmas tűzijáték.
- Jaaj, nem tudok elviselni még több meglepetést, igazán nem kellett volna. Szeretlek titeket, kis családom. És titeket is lányok!!
Még sokáig elvoltunk, sőt egy kicsit sikerült sokat is innom, de egyszer van születésnapja az embernek egy évben, ilyenkor mindent lehet.
Kezdett világosodni amikor elindultunk haza. Elfáradtunk, de jó kis party volt.
- Köszönök mindent srácok mégegyszer.
- Ez csak természetes, hiszen testvérünkként szeretünk - mondta Jimin és a többiek is helyeseltek.
Ezután aludni mentünk. Ránk fér a pihenés.

Boldog szülinapot, Suga //BEF.//Donde viven las historias. Descúbrelo ahora