6. rész

67 9 0
                                    

Nagyon rendes volt Jimintől, hogy vigasztalt. Igaza van, talán nem is olyan sokára találkozni fogok a szüleimmel.
Mindenesetre most igyekszem, hogy ne szomorkodjak. Lementem én is, megnéztem a kártyázást. Nagyon aranyos volt Kooki ahogy figyelte Jimin szavait, amikor magyarázta neki a szabályokat.
- Suga, nem szállsz be? - kérdezte Kooki.
- Köszi, most kihagynám. Inkább készítek rólatok néhány képet, ha nem bánjátok.
- Jól van, de vállalhatók legyenek, amiket az Armyk is szívesen megnéznek majd - nevetett Jimin.

Már vagy egy órája játszottak, én meg néztem őket. Egyszer csak Jin szaladt be a nappaliba.
- Mi legyen ma a kaja?
- Pizzaaa! - vágta rá Tae.
- Ne máár!! - mondtuk egyszerre a többiekkel.
- Mi van már megint? - kérdezte.
- Az, hogy tegnap is pizza volt a kaja. - mondta Rapmon - Nem lehet mindig.
- Na ne veszekedjetek már - vágott közbe Jin - ne csináljatok úgy, mintha óvodában lennénk. Sütök csirkét, akinek tetszik, tetszik, akinek nem az koplalni fog. Van kérdés? Nincs, akkor megyek vacsorát csinálni.
- Tae!! - vágtam hozzá egy párnát. - tudod hogy nem szereti Jin ha a kaján veszekszünk.
- Inkább felmegyek a szobámba - mondta mérgesen Tae.
- Nem hisztizni - szólt rá Rapmon.
- Gyere te is kártyázni - hívta Kooki.

Kis idő elteltével Jin szólt, hogy kész a vacsora. Gyorsan segítettem neki megteríteni, aztán ettünk is.
- Mihez kezdenénk nélküled Jin. Nagyon finom kajákat főzöl. Köszönjük. - mondtam.
- Igen, köszönjük - mondták a többiek is.
- És ne haragudj, hogy veszekedtem a kaja miatt - mondta Tae - sajnálom
- Ugyan, semmi baj. - majd átkarolta Tae vállát.

Elpakoltunk magunk után, és lementünk a próbaterembe egy kicsit. Nem mintha túl sok értelme lett volna, de azért nekifogtunk táncolni. De nem vittük nagyon túlzásba. Inkább csak ültünk és néztük egymást.
- Hé, nem lesz ez így jó, hogy nem csinálunk semmit - fakadt ki Rapmon, majd angolul kezdett el veszekedni velünk.
- Legalább úgy beszélj kérlek, hogy mi is értsük - mondta Jimin.
- Ne haragudjatok. Fel sem tűnt, hogy angolul beszélek. Csak nagyon aggódok, hogy nemsokára itt az első tavaszi nagy fellépésünk és alig próbáltunk. - mondta - holnap az lesz az első, hogy reggeli után jövünk le próbálni. Most pedig menjünk fel pihenni.

Boldog szülinapot, Suga //BEF.//Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang