Invazia zombiilor...Partea 3

12 3 0
                                    

Nava începea să coboare încet... Încet... Nu... Am băgat o fugă până la ceilalţi,  mai repede decât focul care arde.
-TOATĂ LUMEA!!!  LUAŢI ARMELE!  AU VENIT! strig disperată.

Îmi iau biciul şi ies afară pregătită pentru prima lor mişcare. Nava cobora,  iar din ea ieşise o trapă... Nu...
Strâng biciul în mâna şi rămân pe fază. Camarazii mei îşi armau armele,  pregătind să ţintească trupurile străine.
Din acea trapă ieşiră două... Şopârle?! Super... Amu reptilele ne conduc -_-
Făcură 2-3 paşi spre noi,  pe trapa respectivă...
-NICI UN PAS ÎNAITE! ţip eu.
-Uşor,  pământenilor!  Ne pare rău că am pornit infecţia dar noi aveam gânduri bune. Nu ştiam că aşa va reacţiona sucul nostru...
-Sucul?!
-Da!  Suntem noii vecini,  şi am dorit să vă arătăm că suntem prietenoşi . Locuim la 3 planete distanţă! Nu aveam intenţii rele,  dar acum... Repede intraţi !

Mă uit puţin la camarazii mei şi zic.
-Mai întâi trebuie să ne sfătuim!
Ne punem într-un triunghi .
-Auziţi,  voi ce credeţi???
-Nu prea cred că trebuie să îi ascultăm! propuse Darius.
-Dar ar putea fi şi o soluţie de la dezintoxicarea zombiilor!  Au zis că vor să ne ajute !zise Cassy.
-Nu ştiu ... Poate ar trebui să facem ca şi Cassy...sugeră Andrew.

Până la urmă am zis că mergem la ei. Oricum,  dacă murim, măcar vom şti că am fost ultimii supravieţuitori!
-Ok,  venim cu voi!  Dar nici o şmecherie!

Şopârla încuviinţă din cap.
Am urcat în nava lor enormă şi plină de tehnologie!  Supeeeer! Locul era enorm de mare şi peste tot tehnologizat. Ne conduseră spre un laborator :
-Am făcut un suc care trebuia să aibă un gust dulce-acrișor dar... Nu ştiam că aşa va reacţiona pe voi... Ne pare rău .
-Dar cum o să îndepărtăm infecţia?
-La asta lucrăm acum!

Timp de 2-3 ore tot ne explicase cum au făcut acea "poţiune" şi tot felul de lucruri d'astea...
*1 oră mai târziu*
-Gata? întreb eu.
-Gata! S-o facem! zice şopârla.

Intrasem în altă navă cu o "stropitoare" . Aha !  Decolasem şi începusem să stropim toţi infecţii din oraş.... Mda... Doar oraşul era infect.
-Iuu huu!  Aşa!  Muriţi infecţiilor!!! strig eu.
Oamenii se dezombizau,  şi redeveneau la normal. Yess, merge !!!

*3 ore mai târziu*
Rupeam ringul de dans în mişcări.  Da!!  Mă simt bine!  A da,  nu v-am spus?  După ce am dezinfectat toţi oamenii...  AM DAT PARTYUL SECOLULUI ÎN NAVA EXTRATEREŞTRILOR !!!  După atâta vreme de alergat,  şi fugit,  mă simt însfârşit bine. Ne-au dat... Ciocolată caldă !!! 😍😍
Petrecerea era chiar super.

Mă distrez de minune! Însfârşit mă simt... Acasă....

Sfârşit...

Vise... [Pauza]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum