Eu AKA Eu în varianta Lego Ninjago
Jay+Cole+Zayn AKA ei din Lego NinjagoMara P. O. V
Stăm şi dăm ture de nuștiu când în jurul bazei ăsteia! Ce se întâmplă? Ei bine, eu şi băieţii suntem într-o misiune. Un răufăcător a atras milione de oameni într-un stadion pentru a le face rău. Lasă că mai vedem!
Căutăm de 1-2 ore o intrare în văgăuna asta! E destul de deranjant...
O da! Eu controlez focul şi puţin din fulger... Nu,nu sunt rudă cu Jay dar... Efectiv controlez şi o parte din puterile lui. Nici eu nu înţeleg cum dar asta este. Nu am trucuri... Am o singur tip de mişcare pentru fiecare putere. Iar de multe ori se întâmplă ca atunci când "invoc" focul, să mă transform în Kai... Nimeni nu ştie cum dar acum să revenim...Dăm ocol stadionului de 1 oră! Aceştia se pare că au baricadat uşile SPECIAL ca noi să nu putem intra! Trebuie cumva să reuşim...
Merg spre cea mai apropiată uşă şi observ un lacăt. Aha!
-Băieţi! Veniţi aici! strig şi toţi se apropie.
-Cum să îl îndepartam? întreabă Cole.
-Cred că aş putea să îl îndepărtez eu cu fulgerul... spun uitându-mă neîncetat la lacăt.
-Hey! Dacă tu îţi foloseşti fulgerul ca să spargi lacătul... Eu cu ce mai sunt special?! întreabă Jay trist.Oftez şi mă apropiu de el.
-Tu...Eşti adevăratul maestru al fulgerului! Eu, am cumva o parte mică din puterile tale! Dar vreau să învăţ să le stăpânesc la fel de bine ca tine... Înţelegi?
-Da... spuse scurt şi oftează.Mă îndrept spre lacăt şi îmi iau poziţia (cei care v-aţi uitat la Avatarul Aang trebuie să ştiţi cum se "invoca" fulgerul) .
Iau poziţia şi şi cu un strigăt sparg lacătul cu ajutorul fulgerului.
Le fac semn băieţilor şi intrăm, fuga-fuguța în arenă. Ne uităm în stânga, în dreapta şi observăm gărzi.... Perfect! Asta îmi mai lipsea...
Eu şi Zayn ne facem un plan iar eu le atrag atenţia gărzilor.
-Hei, urâţilor!!! Nu mă prindeţi cheilor! spun şi scot limba.Aceştia aproape turbează! Ce pot spune... Mă pricep la enervat oameni :> ...
Fug spre prietenii mei cu gorilele alea pe urmele mele. Dau colţul (ho mă că nu mor :>) şi îi atrag pe ăştia fix unde vroiam!
Zayn era pe poziţie. Când vin şi matahalele Zayn îi îngheță numai decât!
-Uuuuu, îngheţată! zic eu şi toţi ne apucăm încet de râs.Îi lăsăm acolo într-un strat gros de gheaţă şi ne strecurăm mai departe. Locul era plin de tuneluri şi aşa mai departe. Un geam mi-a atras atenţia. Fug spre el şi încep a mă holba pe acel geam. Înăutru se vedeau k mulţime de oameni ce stăteau în tribună uitându-se la răufăcătorul ce era gata să îşi înceapă planul malefic. Mă uit mai bine şi văd o cortină în spatele "șcenei" unde se afla... Nu... Răufăcătorul era chiar Garmadon. Credeam că am scăpat de el! Of... Asta este...
Cole îmi atrage atenţia :
-Veniţi! Am găsit o intrare! Cred că duce undeva în interior. Hai să intrăm!
-Stai! Mai întâi să ne uităm după gărzi! îi strigă Zayn.Ne uităm în jur şi nu observăm nimic.
-Ok, e liber! zic eu.Intrăm înăutru şi ghici ce vedem... O baltă mare de lavă... Fără vreun pod pe care să trecem.
-S-a gândit că vom veni! zic eu încet.Stau şi mă gândesc.... Dacă sar peste el s-ar putea să pic şi să mor... Dacă încercăm să facem un pod, arde podul....
-Am o idee! O să îngheţ lava şi poate aşa vom trece! zice Zayn.
-Hm... Care sunt şansele să meargă? întreabă Jay.
-76% !zice Zayn foarte sigur pe el.
-Bine... Atunci să încercăm! Dăi drumul Zayn! strig eu la nindroidul nostru.Zayn se apropie puţin şi încearcă şi începe a îngheţa lava. Mă dau uşor în spate fiindcă nu ştiu ce se poate întâmpla. Când să termine... Lava explodează!
-Nu! apuc să strig dar Zayn deja este lovit de puțină lava.
-Ahhhhh!!!! urlă Zayn.
CITEȘTI
Vise... [Pauza]
FantasyNu e o carte obişnuită. Voi scrie fiecare vis de al meu ca pe o poveste. Ceva diferit... P. S : Dacă nu înţelegeţi vă recomand să recitiţi.