Dinosaur Academy Part.2

10 1 2
                                    

Ayana P. O. V

Mara leşină instantaneu. Deşi am înţeles puţin din ce a spus,  tot trebuie să vorbesc normal cu ea! Am luat-o şi am dus-o rapid în camera noastră. Noroc că orele se terminaseră!  Am încuiat uşa şi am pus-o pe pat. Încercam să îi găsesc vreo rană... Dar nu era niciuna?!?! Mă da repede s-a vindecat de data asta!
Mara are o putere de vindecare ca a lui Wolverine (eh nu chiar) dar puţin mai înceată... E interesant.
Deşi credeam că nu va fi nici o rană,  am găsit una la genunchi... Aha!  O bandajez , dezinfectez,  alea alea... Şi gata! Mă pun în partea mea de pat (partea de jos a patului suspendat)  şi îmi scot telefonul.

Cutia poştală : 1 mesaj de la expediatorul Exo la ora 14:25.

Oare ce mai vrea? Intru să văd şi citesc ce scrie :

Ayana,  vezi că mâine nu se va face şcoală deoarece eu şi fratele meu,  profesorul vostru de splrt nu suntem în şcoală şi nici ceilalţi profesori. Te rog, spune-i acest anunţ şi la Mara .
                                   
                                    —Exo

Super!  Şi când mă gândeam că trebuie să găseasc scuze pentru "Unde e Mara? " . Ok,  de asta m-am scăpat.  Acum să văd ce aş mai putea face....

Blondu P. O. V

Şchiopătez pe holul gol până la camera mea... Ca norocu că nu e nimeni altcineva aici!  Sângele mi se scurgea de pe gât până pe tricou. Intru repede (cât pot şi eu :l) în camera mea şi o încui . Îmi dau jos hanoracul gri-albăstrui şi îl pun în dulap. Iau trusa de prim ajutor şi încep ami trata rănile produse de Mara... Mamă da ce dinţi are rapitorul ăsta!  Numai sânge sunt peste tot! La naiba!
Până la urmă când mă gândesc că nimeni nu a câştigat ...
După toată aceasta chestie mă duc la duş şi mă schimb în pijamale. Mă pun în pat şi mă pornesc TV-ul... Football!  Super!

Mara P. O. V
Mă trezesc buimacă. Ce naiba s-a întâmplat? Mă uit în jur şi o observ pe Ayana desenând.
Mă dau uşor jos din pat şi o bubuitură ne scutură tare ca niciodată! Uuuh!
-Hai afară! strig spre Ayana.

Ieşim afară şi observăm toţi copiii de toate vârstele afară speriaţi. Îmi mut privirea spre Blondu care era la fel de speriat ca ceilalţi puşti....
-La pământ!! strig şi toţi se pun la pământ când o altă bombă dinamitează o altă parte a şcolii. Trebuie să plecăm de aici!
Într-o fracţiune de secundă îmi dsu seama ce se întâmplă... Războiul Oameni-Dinozauri a început...
Mă pun în faţa lor şi le strig:
-Urmaţi-mă acum dacă vreţi să trăiţi! zic şi toţi restul mă urmează.
Pãrãsim clădirea ce se prăbuşea şi ieşim într-un pâlc de copaci.

De undeva (nimeni nu ştie XD) îl văd pe Exo cum iese în forma lui animală şi porneşte la atac strigând :
-La atac elevi!

Toţi ne luăm forma animală şi aşa începe asediul şi războiul...

Va urma...

Gata gata...  Vine şi part. 3 !!!!😘

Vise... [Pauza]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum