Invazia zombiilor...Partea 2

18 2 0
                                    

Nu conta... Acum nu era de gândit pentru asta. Începem să mâncăm şi să spunem glume. Ei,  şi noi trebuie să ne mai distrăm nu?
-Tăceţi umpic! zice Derek.

Ceva se auzea la uşa noastră. Nu... A PĂTRUNS UN INFECT! 
Derek îşi ia pistolul şi se caţără pe peretele neterminat. Ca norocu' că e neterminat. Iau biciul şi îl urmez.  Un infect pătrunsese în pensiune... Oare cum?! Derek să pregăteşte de a trage.
-Stai!  şoptesc eu. Uite,  acolo este o mică spărtură ! Dacă tragi,  zombii te vor auzi şi se vor îngrămădi la spărtura aia,  până o vor faace gaurã! Vom pieri!  Lasă-mă pe mine! 
-Oh... Bine!  încuviinţă Derek.

Mă pun mai într-o parte şi îi şutez un bici peste cap infectului. Capul acestuia zboară cât colo iar corpului lui se prăbuşeşte  .
-Bun,  acum să astupăm gaura!  îi zic eu.

Intrăm într-o cameră lăturalnică şi luăm toată mobila posibilă!  Noptieră,  dulap,  scaun şi altele... Apoi le aşezăm cu grijă pe toate direct pe gaură.

-Ok,  să îi chemăm şi pe ceilalţi!
Intrăm în cameră şi îi chemăm şi pe ceilalţi . Avem nevoie de gărzi. Dar cum să ne facem nevăzuţi?

Oricum... Ideea era că suntem prea puţini... Of,  de ar mai fi supravieţuitori! 
-Auzi, Derek,  ce este în ferma aia?
-Nu ştiu..  N-am mai intrat acolo,  dar putem să mergem să căutăm mai multe provizii! 
-Bună idee! încuviinţa Matei.

Ne strecurăm pe sub gard pe partea aceea şi dăm iar de staţia aia electrică.
-Hai să mergem pe sus, ultima oară era să ne prindă un infect... sugeră Darius.
-Bine,  dar fiţi atenţi să nu cadeţi! 

Toţi am dat din cap în semn că am înţeles.  Urcăm pe staţia prăfuită şi o luăm tot înaite până ce dăm de alte scări.
Coborâm scările în cea mai mare linişte. Jos se afla o intrare prăfuită şi ruginită. Intrăm în clădirea plină de apă! 
-Cred că am putea pescui aici! :))) zic eu şi Darius şi Matei se râd încet.

Jos se aflau nişte scări şi o altă intrare... Ce pisici e cu locul ăsta?! Amu suntem în labirint sau ce?!?
Mă rog,  am încercat să o tragem dar... Nimic.
-Hai să o spargem ! a propus Matei.
-Copchile... Uşa e de fier şi e ruginită... Cum pisicii mei vrei să o spargem?!!

Acesta tăcu din gură.
-Ok, fără idei creţe!  zic eu.

Linişte... Nimeni nu avea nici o idee...
-Cel mai bine ar fi să căutăm de undeva o clanţă sau aşa ceva! propuse Derek.
-Adevărat... Dar unde să fie una?  Ok,  căutaţi peste tot! 
-Auzi,  da de când ai devenit tu şefă?  întrebase Derek.
-De când tu te comporţi la fel ca un loser :)))) 
- ....-_____-.

Matei şi Darius s-au pufnit de râs. 
-Ok s-o facem!

Dau cu piciorul în uşă şi acesta se dechide. Acolo se află nişte... Supravieţuitori?! Ce pana...
-Aveţi 2 secunde să plecaţi!!! zice o bătrână (poate şefa lor) .
-Ho mă ho!  Am venit în pace. Suntem alţi supravieţuitori şi stăm peste drum!  Hai să ne unim! 

Baba stătea puţin să se gândească.
-Bine,  dar mai întâi trebuie să ne ştim reciproc teritoriile!
-Ok ! aprobase Derek.  Apropo eu sunt şeful echipajului meu!  Ei sunt : Matei, Darius şi Mara.
-Eu,  sunt Doina. Iar ei sunt echipajul meu! Anna, Cassy, Andrew, Adam şi el e Torvald.

Anna era o fata de vreo 17 ani cu un păr castaniu şi împletit. Adam era un băiat brunet cu păr ciufulit. Iar Andrew era un băiat blond.... Şi orb. Cassy era o fata roşcată ( ca mine 😊) cu părul prins sus într-o coadă. Iar Torvald şi Doina erau doi bătrâni cam de 67 ani fiecare.

-Ok,  dar mai întâi să îl vedem pe al vostru,  pentru că e mai aproape.
-Bine, dar apoi al vostru! 
-Logic....

Aveau o grădină cu... Plantaţii de ARDEI IUŢI ŞI CAPIA?!?!?! Super! 
-Am găsit acest locaş superb... Şi am decis să stăm aici.
-Wow... Ce tare... se minuna Matei

Aşa a mai durat o oră, douăbca să le arătăm şi noi lor . S-au "cazat" şi ei la pensiunea noastră,  stând câte 3 într-o cameră.

Ceva mă trezise din somn... Ce nai....
Ies afară şi văd... Nava spa... Spaţială....  Nu... Ei sunt cei care au venit cu infecţia!

Ce se va întâmpla acum? Ne vor ucide?

O_O

Vise... [Pauza]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum