4 bölüm (Belkiler ve ikilem)

37 12 13
                                    

Sabah uyandığımda normalde kalktığımdan biraz geç kalkdığımı gördüm. İyi ki okulda ilk dersim boştu yoksa geç kalmıştım. Dün aklıma geldi 💫 3 gün vaktim var düşünmek için ne kara verecektim? Bunları düşünerek uykuya daldım💫 peki bir karara vardımmı? Hayır ne yapıcam ben? Zihnim bu aralar ne kadarda dolu. Her şeyi geride bırakıp gidicemmi? Yoksa her şeye rağmen burdamı kalıcam? Yine ve yine oluyor niye ➰Hayat hep bizi bir şeylerden vazgeçmemiz için zorluyor ki?! ➰  Bu sorunun cevabını yıllardır düşünüyorum ama bir yere varamıyorum😒 . Neyse fazla gevezelik ettim biraz daha dursam geç kalıcam.
Yavaşca evden çıktım ve okula doğru yol aldım. Okula geldiğimde yine içimi nedensizce huzur kaplıyor ve bir kez daha düşünüyorum huzur bulduğum,hatıralarımla dolu olan bu yeri nasıl bırakıcam? Yine karamsarlık. Bu gün okul daha yorucu gelmişti bana eve gidince ilk işim ellerimi yıkayıp dünyalar güzeli kızlarımın yanına girmek oldu. Bir kaç saat ayrılsamda hemencecik özlüyorumdum  onları sanırım anne olan her kesden duyduğum annelik duygusu bu. Tarifi olmayan bir şey....
Yine akşam annemle gitme mövzusunu konuşmuştuk. Aslında mantıklı tarafım gitmeyi seçiyor ama kalbim gitmememin daha doğru olduğunu söylüyor. Yine ikilemde kaldım. Ben her zaman aslında mantığımla değilde kalbimle hareket ettim. Hiç bir zamanda pişman olmadım. Ne gelecekse gelsin dedim hayatı anında yaşadım. Belki de artık bu fikirden uzaklaşma zamanım geldi. Belki de artık mantığımı devreye sokmalıyım kızlarım için en iyisini yapmalıyım. Annem doğruyu söylüyor belkide, kim bilir belki bir gün bu virüsün etkisi geçer insanlar eski hallerine dönerler. Şimdi fark ettim de ne kadarda BELKİLERİM var benim. Bu iyi değil kafamdaki soru işaretlerinden kurtulmam gerekiyor artık yalnız değilim kızlarımıda düşünüp hareket etmeliyim bundan sonra annem gittikten sonra kızlarıma kim bakıcak? Ellen tabi ya  onu çağıra bilirim. Ya kabul etmezse peki? Eğer kızlara bakmayı kabul ederse gitmem için bir sebep kalmıycak. Hemen onu aramalıyım.
J:📲📞 Alo Ellen
E:merhaba Jessy nasılsın? Özür dilerim canım yanına uğrayamadım. İşlerim yoğunuydu.
J:iyi olmaya çalışıyorum sen nasılsın?Önemli değil benim yüzümden işlerini aksatma sakın. Bu zaman daha kötü olurum.
E: bende idare eder işte. Sen dahada iyi ol birtanem. Biliyorum kolay değil ama sen güçlüsün buna da göğüs gelirsin ve iş meselesinde haksızsın Jessy sen benim için daha deyerlisin. Kızlar nasıl? Annenin geldiğini duydum. Sana yardımcı oluyordur mutlaka sen okula gidince kızlara o bakıyordur...
J: evet annem geldi kesinlikle bana yardımı çok oluyor dediğin gibi ben okulda olunca kızlara bakıyor.
E:Jessy sana bir şey sorucam. Annen gidince kızlara kim bakıcak?
J:bende bilmiyorum. Annem buradan taşınmam  gerektiğini söylüyor. Sana bir şey sormak için aramıştım Ellen eğer işlerinin yoğunluğu annem gidene kadar biterse, ben okulda olunca kızlarıma bakarmısın?
E: annenin neden taşınman gerektiğini söylediğini az çok tahmin ediyorum. Kızlara bakmaya gelince Jessy ben ne diyeceğimi bilmiyorum aslında  ...➰

Yine olmadı Jessy in kararını yazmadım.😅😅😅😅 ne kadar kötüyüm. Bu bölümü bekleyen arkadaşıma sesleniyorum azcık merak et diye yaptım. Hihihi 😉 tabi yalnızca onun için değil eğer hikayemi okuyup merak edenler varsa onlara da söyledim. Düşünceler?👍👎 umarım uzun yazmışımdır. Çünkü derslerden vakit bulunca yazıyorum. Sevgili görünmez okuyucularım korkmayın bu okuyucuların sayısı 38 eğer beğendiyseniz yada beğenmediyseniz fikrinizi bildirin lütfenözelden de mesaj ata bilirsiniz hatta. Çünkü konuşmayı seviyorum çekinmeden yazın... Neyse burayı uzun yazmayayım 🔜yeni bölüm ne zaman gelicek sorusuna ise şöyle cevap vereyim. Ne zaman gelicek bilmiyorum. Dediğim gibi derslerden vakit bulunca yazıcam😉.🔙

Güzelliğin Doğuşu...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin