"Jsi v pořádku?"

2.8K 225 27
                                    

Šla jsem s učebnicemi angličtiny po chodbě, mířila jsem si to do třídy, každý mě na chodbě zdravil, ale najednou jsem zaslechla podivné zvuky.

Ty zvuky vycházeli od záchodků.
Šla jsem se tam radši podívat.

"Proboha! Nech ho!" Ten kluk byl v klubíčku a na zemi byla krev.

"Ale.. kočička moje, jak se máš, zlato?" Jack. Jak já ho nenávidím. Přišel ke mně a chytil mě.

"Nešahej na mě, nestačilo ti, že jsi mě otravoval ráno?" zvedla jsem koleno, které zasáhlo jeho intimní místo a Jack se sesunul k zemi.

Klekla jsem si k tomu klukovi, neviděla jsem mu do tváře.

"Jsi v pořádku?" Zeptala jsem se a natočila ho, abych mu viděla do tváře, toho kluka znám!

"Proboha, Harry. Jsi v pohodě?" Měl obličej celý od krve.

Vzala jsem si kapesníky, co jsem měla u sebe, namokřila jsem je v umyvadle a trochu mu tu krev smyla z obličeje.

"T-ty znáš moje j-jméno?" Zeptal se, měl chraplavý, trochu roztřesený hlas.

"Proč bych neznala? Chodíme spolu od prváku na angličtinu, dějepis, chemii a matiku"

"Pojď, zavedu tě do ošetřovny" řekla jsem mu, hodila jsem kapesníky do koše, chtěla jsem mu pomoct.

"Já t-to zvládnu, běž na h-hodinu"

"Ne" sebrala jsem jeho učebnice ze země, následně i moje.

Vzal si je ode mě.

Zavedla jsem ho na ošetřovnu.

"Nebolí tě nic?" Zeptala jsem se ho ještě já pro jistotu.

"Proč s-se tak staráš?"

"To jsem tě tam měla nechat?"

Neodpovídal mi.

"Tak to promiň, že jsem se snažila pomoct" řekla jsem

"D-děkuju" řekl najednou

"Víš jak se jmenuju?" Zeptala jsem se ho

Kývnul, že ano.

"Tak děkuju...-" chtěla jsem, aby doplnil moje jméno.

"-Lily" doplnil

"Správně, se jménem to zní věrohodněji"

"Vysleč si to tričko, máš ho celé od krve" řekla mu ošetřovatelka.

Měl ještě košili na tom tričku, takovou kostkovanou.

Já jsem si ho pořád prohlížela.

Podíval se na mě.

"M-mohla bys-"

"Chceš abych odešla, protože jsi stydlivý, chápu" řekla jsem, ale já se jen otočila zády k němu

Tak se převlékl.

"Víš, že jsem tě viděla v odraze?" Zeptala jsem se s úsměvem, tak se začal červenat.

"Jsi rozkošný" zasmála jsem se, tak se začal červenat ještě víc a sklopil pohled k zemi, ale mohla jsem vidět ten úsměv, co mu pohrával na tváři.

be happy today ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat