"Nechoď pryč.."

1.7K 141 15
                                    

Leželi jsme u Harryho v pokoji na posteli. Dívali jsme se na filmy, zrovna na film 50krát a stále poprvé.

Paži měl okolo mých ramen, tudíž jsem na ní jakoby ležela.

Já jsem ani nevnímala ten film, spíš jsem si hrála s Harryho rukou.

Ruce má strašně obří, teda alespoň proti mé ruce, Harry má i strašně dlouhé prsty. Proč mám všechno tak malé? Nestačí, že jsem malá já, ale i všechno na mně.

"Baví tě to?" Zeptal se se smíchem

"Jakto, že máš tak dlouhé prsty?"

"To si teď stěžuješ? Minule ti to nevadilo"
Uchechtl se, poukazoval na.. události.

"Kdy se z tebe stal takový perverzák?"

"Byl jsem takový vždycky, jen jsem to nedával najevo. Nelíbí se ti to? Já klidně přestanu, to-"

"Harry. Buď takový jaký jsi. A jestli se mi to nelíbí? Miluju to" zasmála jsem se nad tím.

"A co ještě miluješ?" Zeptal se, chtěl, abych řekla jeho, ale takovou radost mu neudělám.

"Hranolky"

"A něco jiného než hranolky?"

"Tocos"

"Dobře, ale KOHO miluješ?"

"Mamku"

"Někoho jiného, kromě tvé rodiny?"

"Nialla" řekla jsem mu, samozřejmě, že jsem si jen dělala legraci, ale on to nepochopil.

Sedl si a zamračil se na mě.

"Nialla?!" Vřískl

"Harry, proboha! Dělala jsem si srandu!"

"To je dost blbá sranda" otočil se a vyšel z jeho pokoje.

Utíkala jsem hned za ním a na chodbě jsem mu skočila na záda.

Šel dál, jakoby mě vůbec nenesl.

"Harry, ty víš, že tě miluju. Promiň, měla to být jen legrace" zašeptala jsem mu u ucha.

Pořád jsem na něm byla jako přikovaná. Nohy jsem měla kolem jeho pasu a ruce okolo krku.

Vešel do kuchyně, kde byla Anne. Otevřel ledničku, vzal si džus, přešel a nalil si do skleničky.

"Harry, prosím, nebuď naštvaný!" Řekla jsem mu nahlas.

"Proč je naštvaný?"

"Harry je naštvaný, protože Lily miluje Nialla" zabrblal dostatečně nahlas, aby to slyšela Anne.

"Nemiluju Nialla! Možná tak jako kamaráda. Miluju přece tebe, broučku"

"Fakt? Že tomu nějak nevěřím" řekl mi a odložil zase skleničku, která byla už prázdná.

"Fajn, klidně si teda mysli, že miluju Nialla, dělej si co chceš" konečně jsem z něj slezla a šla jsem pryč.

Tentokrát jsem chtěla jít domů a pak třeba do parku.

Nechci být dneska jen doma. Je krásný pátek, svítí slunce, Harry se mračí..

"Klasická baba, když jsem uražený já, tak se urazí i ona a pak jsem já ten špatný!" Řekl Harry nahlas, já jsem se už obouvala a zavazovala jsem si tkaničky.

"Lásko" chytil mě za boky a přitiskl se ke mně.

"Nechoď pryč.."

"Jdu přece za Niallem, když ho tak miluju" řekla jsem a otevřela jsem dveře a vyšla jsem ze dveří.

"Hej! Ne! Nechoď! Počkej, udělám všechno co budeš chtít, Lily!" Otočila jsem se na něj, měl na sobě už tenisky a zavíral dveře od domu.

"Harry, jdu jen domů a pak ven, nemusíš chodit za mnou"

"Ne, jdu s tebou" řekl mi a chytil mě za ruku.

"Nešla bych za Niallem"

"Já vím, jen tě chci mít u sebe"

"Jsi roztomilý good boy" zasmála jsem se nad tím, zastavil se

"Ehm.. a-"

"Já miluju hodné kluky, kteří občas zlobí"  řekla jsem a políbila jsem ho.

be happy today ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat