*menjerit* "KIM TAEHYUNG!!!..5×..."
Jauh didalam gelanggang,
"fuhh~..fuhh~..fuhh~..fuhh~"
*matanya tepat memandang jaring bola keranjang*
"1...2...3... dan...FUFFFFFF!!!!!!!!"
lantunan bola diperkemaskan lalu diangkat ke udara dan...
'siot!'
*bola jatuh dan bergolek ke luar gelanggang*
*berdiri**menjerit* "yehhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!"
"yeah!!!itu dia jaringan mantap dari pemainan harapan sekolah comie,V!!!!!!...dan nampaknya kemenangan kali ini..berpihak kepada sekolah menengah Comie untuk kali ke 5!!! SILA BERIKAN TEPUKAN YANG GEMURUH!!!,tahniah diucapkan kepada sekolah comie!!!!" mc
"yehhh!!!comie3×!!!...kim taehyung5×!!!"
gelanggang mula dipenuhi dengan pelajar² comie..taehyung diangkat ke udara oleh pemain bola keranjang comie,COMIE TEAM kerana menghadiahkan kemenangan sekali lagi untuk kumpulan mereka..
*menjerit* "kyahh!❤ hebatnya senior tae≧▽≦y..*berdiri* senior tanhiah!!!!saya sayang senior!!!❤❤❤" menjerit sambil melambai tangan ke udara.
kegembiraan taehyung diraihkan oleh semua pelajar comie termasuk si DIA yang duduk ditempat penonton sambil menjerit keriangan..baginya kemenangan itu merupakan kebahagian padanya..
moto hidupnya : SENIOR TAEHYUNG GEMBIRA DIA PUN GEMBIRA❤ʘ‿ʘ
"senior saranghae!!!❤" jeritnya lagi sambil melompat-lompat keriangan..
"weii song jihyo-_-.." panggil seseorang disebelahnya..
*pandang gerangan tersebut dengan mata bersinar*
"apa ?⊙▽⊙..." jawabnya..tangannya masih lagi ralit melambai-lambai ke udara..
"boleh tak kalau kau menjerit..suara kau tu,kau keluarkan ?.." balas suara tersebut..
"erk+_+ +_+ +_+...."
YUP...
sebenarnya jihyo menjerit kuat tapi suaranya hanya dia dan suara yang menegurnya sahaja yang dengar...
(jerit bisik you know...о(ж>▽<)y)"kau pegi jelah jumpa dia macam orang lain buat then ucap tahniah.." cadang suara tersebut..mungkin dah naik rimas dengan perangi bangang jihyo..
mata jihyo secara semula jadinya membulat memandang orang disebelahnya lalu duduk dengan cemas..
"weiii somi!..jangan arh bising!nanti orang dengar.." adu jihyo seraya mencubit lengan milik somi..
"arh hyo!appo!!!.." somi menyapu² bahagian lengannya yang jihyo cubit..
"bising lagi!..nanti aku pulas² mulut kau tu*buat gaya memulas*kau ni bising arh..kalau senior tae dengar macam mana ?..aishh" sekarang jihyo pula yang bengang dengan perangi somi.
somi menjulingkan matanya keatas..
"dahlah,jom blah masuk kelas..perlawanan pun dah habis..duduk lama-lama dengan kau ni buatkan otak aku beku" sindir somi lalu laju melarikan diri dari jihyo..
YOU ARE READING
[Complete√]MY SENIOR ; kth
Fanfiction"kyahh❤senior tae!!!!≧▽≦y❤~~~" song jihyo "jihyo-yahh*senyum*" kim taehyung "kyahhhhhhhhh❤❤❤❤❤≧▽≦y" song jihyo "aku tak tahu macam mana nak kawal dia+_+ mian senior tae-_- dia suka sangat kat senior('・_・').." song jihyo aka jihyo seorang gadis hyper...