tepat pukul 5:15 minit petang..taehyung berada dihadapan pintu gerbang taman tema..
menanti kehadiran jihyo disitu..
sementara menunggu jihyo tiba,V mengeluarkan telefonnya lalu menangkap beberapa gambar selfienya..
"senior tae!!!"jerit jihyo dari arah depan.
V mendongak mencari kalibat jihyo,bila susuk tubuh jihyo terlihatnya,dia senyum..
"senior!.."panggil jihyo lagi lalu menghampiri V
"jihyo yah..."panggil V↖(^▽^)↗
jihyo pandang readers sekalian kemudian dia berbisik kat readers..
"kalau lah senior tae coklat..dah lama aku lahap dia niㄟ(≧◇≦)ㄏ,comel sangat!!ㄟ(≧◇≦)ㄏ.."bisik jihyo kat readers😂
V yang hairan dengan kelakuan jihyo mula bersuara..
"kita nak pegi mana jihyo?"soal V
jihyo tersenyum gedik😂
"kita masuk rumah hantu nak?!"balas jihyo sambil buat muka comel(๑❛ ‿ꆚ❛๑)..
v senyum.
"okay.."
jihyo pandang readers.
"tengok!!!!!!----ㄟ(≧◇≦)ㄏsenyuman dia tu buat kan hati aku jatuh~❤(>^ω^<)..readers jangan jeles~~~ ̄ 3 ̄"
tinggalkan readers
"jom~senior~!!!..."balas jihyo lalu memaut lengan V,V memandang kesisinya kemudian senyum..
HORROR HOUSE
"hargh!hargh!..."jerit jihyo seperti terkena histeria..
"senior!...."jeritnya lagi..
V hanya tergelak melihat gelagat jihyo disisinya..
"jihyo,hantu tu dah lari.."kata V
jihyo membuka matanya..
dupdap dupdap..
jihyo menjarakkan dirinya dari V..sedari dia memeluk erat tubuh V😂..jihyo menggaru kepala sambil tertunduk malu..
"ahh..mian senior tae.."ujar jihyo,pipinya berona merah..V tersenyum
"gwenchana..kajja.."balas V lalu mencapai tapak tangan jihyo..dipadankan jari jemarinya ke celah² jari jihyo..
jihyo terkejut(>_<)pipinya bertambah merah😱..
V pula buat macam biasa,cool je😂😂
tiba disatu lorong dalam rumah hantu tu..jihyo yang sibuk berbual dengan taehyung tiba-tiba menjerit apabila satu bentuk bulat warna merah terbang,angam² diantara dia dan V😂..jihyo mundur kebelakang dan tanpa sengaja,kakinya terlanggar kotak kayu yang dibuat khas untuk melempar bentuk bulat terbang tu😂😂😂dan terus jatuh😂
"adoiii(>_<)..."adu jihyo,matanya terpejam tanda dia dalam kesakitan..
"jihyo gwenchana?!.."sergah V😂dia kemudian membantu jihyo bangun
entah kenapa otak jihyo ligat menthrowback kejadian perlanggaran antara dia dan V dikantin dulu..
jihyo bangun dengan bantuan V,dia tertunduk sedikit..entah kenapa hatinya tiba-tiba sedih..
"jihyo?"panggil V
"hah?huh?ahh..nae senior.."
"ada sakit mana² tak?"soal V prihatin..
"ada.."balas jihyo,dia kemudian fokus memandang V.
keadaan yang sedikit gelap dalam rumah hantu tu buatkan pandangan jihyo sedikit terhad.."mana?.."balas V,matanya memandang jihyo..
"...."
"jihyo?.."panggil V lagi..
selangkah demi selangkah,jihyo undur kebelakang..tangan V yang memegang tanganya tadi,perlhan-lahan dileraikan..
"jihyo?..kau nak pegi mana?"soal V genggaman tangannya mula terlepas dari tangan jihyo..
"mianhae senior.."ucap jihyo
jihyo mengundur kebelakang,V pula maju kedepan mengikut jihyo,V cuba mencapai tangan jihyo tapi jihyo tepis..
"jihyo waeyeo?.."V pandang ke depan..walaupun agak gelap namun jelas untuk V lihat,yang jihyo tengah menangis..
jihyo berhenti dari berundur..V pula makin dekat ke jihyo..
"jihyo,kenapa ni?.."soal V,wajahnya dirapatkan ke wajah jihyo..
nafas V dapat jihyo rasakan..
"senior..saranghae..aniy,mianhae.."ucap jihyo
V terpaku..wajah gadis itu ditatapnya..
"saranghae senior..hiks..saranghae,mianhae hiks.."sambung jihyo lagi..
"j-jihyo tak boleh pendam lagi,hiks..saranghae.."
kali ni,jelas kedengaran tangisan jihyo..
"jihyo.."panggil V,nadanya sudah berubah
"....hiks.."
"jihyo yah.."panggilnya lagi
"hiks..hiks.."
jihyo terdongak sedikit..dia kaku,matanya membulat memandang V dihadapannya..
bibirnya terasa hangat..terasa seperti dicium..
V membuka matanya,tepat bertembung dengan mata jihyo..
ditaman tema,dalam rumah hantu..ciuman pertama jihyo telah diambil oleh V..
V meleraikan ciumannya..
"Nado saranghae,song jihyo.."ucap V lalu mempamerkan senyuman petaknya ke jihyo..
pipi jihyo berona merah..
"I like this hearbeat.."- jihyo
-bersambung~~~
jangan lupa vote dan komen ̄ 3 ̄
YOU ARE READING
[Complete√]MY SENIOR ; kth
Fanfiction"kyahh❤senior tae!!!!≧▽≦y❤~~~" song jihyo "jihyo-yahh*senyum*" kim taehyung "kyahhhhhhhhh❤❤❤❤❤≧▽≦y" song jihyo "aku tak tahu macam mana nak kawal dia+_+ mian senior tae-_- dia suka sangat kat senior('・_・').." song jihyo aka jihyo seorang gadis hyper...