ding dang dung dong~~~~
jauh dalam kelas terdapat seorang makhluk yang mengemas barang² sekolahnya dengan gelojoh..
"yha yha!!...cepat!!nanti terlepas nak tengok senior tae balik!!!..." arah jihyo pada dirinya sendiri..
"igoo jihyo yahh,boleh tak kau pelan sikit..perangi kau serupa macam beruk lah hyo..asyik memekak je..lepas tu asyik nak cepat je..macam lah rumah kau tu nak hilang
-_-.." bebel somi pada jihyo..jihyo buat reaksi⊙▽⊙..
"aishhh..."
somi hanya menggelengkan kepalanya..dia tak tau nak cakap apa lagi kat sahabat baiknya itu..makin hari makin menjadi-jadi perangi dia kat senior sekolah diorang itu..agak menyesal juga somi kenalkan senior tae kat jihyo,kalau dia tau..dia takkan sesekali tunjuk kat jihyo siapa senior tae tu
yang sebenarnya-_--_-..orang lain minat juga tapi tak macam dia tu,tau lah FOREVER ALONE huahuahua~^O^~FLASHBACK
(gambar kat atas tu)
"harghhhhhh!!!!...somi tengok mamat gebu ni*tunjuk phone kat somi*dia betul² wujud ke..punya main hensem о(ж>▽<)y" jerit jihyo sambil mencium skrin telefonnya..
"aku kenal mamat gebu tu.." balas somi,matanya tidak beralih dari skrin tv..
"jinja(⊙o⊙)?..dia wujud ke weiiO_o..." balas jihyo tanda tidak percaya..
"mestilah wujud dah ada gambar dia kan" balas somi lagi,keropok JIGS dikunyah dengan berhati²..
"woahhh~~⊙▽⊙❤..bagitau lah kat aku somi-shi..aku nak kenal ah mamat gebu ni⊙▽⊙..."
jihyo sudah turun dari sofa then duduk bersila dilantai menghadap somi..somi yang baring disofa bangkit dari baringannya lalu duduk bersila menghadap jihyo pula..
*ambil fon kat tangan jihyo*
"mamat ni*tunjuk gambar taehyung*nama dia kim taehyung aka V but pelajar kat sekolah kitaorang panggil dia senior tae..di.."
belum sempat somi menghabiskan ayatnya jihyo mencelah..
"dia pelajar kat sekolah kau somi ?..yah!asal aku tak tau ?!..senior tae ?..maknanya dia tua dari aku lah yea*pegang dagu seperti berfikir*..."
PAKK!!!...
"argh appo!!!*gosok² kepalanya*..yahhh!!!!"
"mencelah..mencelah..orang tua belum habis bercakap mencelah!!!...*melukuk kepala jihyo**jihyo mem'pout*..biar aku habiskan ayat aku dulu,kalau nak tanya angkat tangan..arra ???!.."
dengan serta merta jihyo mengangguk..
"GOOD..okay dia ni pemain bola keranjang kat sekolah kitaorang,dia kapten..dah 4 tahun sekolah kami menang 4 kali berturut²..bulan depan perlawanan persahabatan akan berlangsung..
*nampak mata jihyo bersinar tanda nak ikut tonton perlawanan taehyung*but pelajar luar tak boleh*buat pangkah X*ikut..dia single mingle*lagi sekali mata jihyo bersinar*but*keluarkan jari telunjuk*dia tak suka ber'namjachin or yeojachin..*jihyo menunduk lemah*..jangan risau,dia baik orangnya..semua pelajar perempuan kat sekolah comie adalah kekasih dia but bukan aku,okay!!...*again mata jihyo bersinar*umur dia 19 tahun..kelas 7A/7B iaitu kelas pertama..senior tae mengambil jurusan kesusasteraan..dia suka berpuisi*⊙▽⊙❤*..senior suka warna merah dan hitam,suka makan makanan ringan just like you*tunjuk jihyo**⊙▽⊙❤* senior juga suka tidur*pandang jihyo**(⊙o⊙)❤*dan paling penting....*berdiri*senior tae suka perempuan ayu + comel + kurus² but berisi sedikit(?) + senior juga suka perempuan yang tak tinggi dan tidak pendek,maksudnya senior suka yang sedang²..*kerling jihyo**⊙▽⊙⊙▽⊙⊙▽⊙⊙▽⊙*...kau ada soalan ?..."
YOU ARE READING
[Complete√]MY SENIOR ; kth
Fanfic"kyahh❤senior tae!!!!≧▽≦y❤~~~" song jihyo "jihyo-yahh*senyum*" kim taehyung "kyahhhhhhhhh❤❤❤❤❤≧▽≦y" song jihyo "aku tak tahu macam mana nak kawal dia+_+ mian senior tae-_- dia suka sangat kat senior('・_・').." song jihyo aka jihyo seorang gadis hyper...