Part One.Point
burung-burung yang berterbangan sambil berkicauan seperti berbual sesama spesies telah pun hinggap dipokok bersebelahan dengan bilik tidur akak gojes sia ni😍😂yang buatkan tidur puterinya terganggu😂siapa lagi kalau bukan sis jihyo😍..
sebaik matanya terbuka,satu senyuman yang paling manis telah diukir dibibir mungilnya lantas dia menggeliat lalu bangkit dari baringan kemudian berlalu ke bilik mandi..
setelah selesai membersihkan dirinya,jihyo memakai seragam sekolahnya kemudian mencapai sikat rambut lalu disikat rambut miliknya{takkan rambut sis kan^O^}
"*menjerit*baiklah!!!!!...misi memikat hati senior bermula saat ini!!!!!*jerit*misi ini aku namakan sebagai chongjojunbalsa..yeah!*tepuk tangan*wuhuuu!!!"
"yah song jihyo!!!..."jerit satu suara yang nyaring dari bawah...
"eh mak kau jihyo jihyo!!!...yeh aku datang!Esh orang nak excited/meraihkan sedikit pun tak boleh,tapi awal pula somi datang rumah aku harini.."
jihyo kemudian segera turun ke bawah..
mata jihyo membulat,fokus memandang somi dihadapan pintu rumah teresnya..
"what the hell is this??"soal jihyo
"argh...housemate aku tak bayar sewa selama tiga bulan so..kitaorang kena kick keluar dari rumah sewa..can i stay here?"balas somi..
"hargh!!!!!!!!....aku lagi suka!masuk-masuk..but housemate kau mana?"
"dia balik kampung..gomawo jihyo yah.."
"no problem..dah jom pegi sekolah.."
skip
jihyo dengan somi pun tiba dipintu pagar sekolah comie..para pelajar mula berpusu-pusu masuk ke kawasan sekolah menuju ke kelas..sampai sahaja dikoridor bangunan junior,terdapat ramai pelajar berkumpul dipapan kenyataan..somi dan jihyo pun mengambil peluang untuk busybody..
PERSATUAN KESUSASTERAAN BAHASA KOREA.
sesiapa yang berminat ingin menyertai kelab ini,sila berkumpul di dewan serbaguna kelab tinju.
-presiden kelab sastera-
"babe,aku nak masuk!.."
somi memandang sekilas jihyo disebelahnya..
"aku pun nak masuk..sebab senior bunny ada kat kelab tu,kyahh*^O^*.."
mereka pun bahagia semasa berjalan ke kelas mereka..
skip-_-
tengahari%>_<%
semua pelajar yeoja namja pun berkumpul di dewan tinju..
"daebak!!banyaknya pesaing aku>_<¦¦¦"
jerit jihyo dalam keadaan berbisik😂😂😂..
semasa mereka sibuk berbual sana sini..kelihatan taehyung dengan jungkook memasuki dewan tersebut lalu berdiri diatas pentas..
"hello..woahh..tak dapat di jangka begitu ramai yang ingin menyertai kelab ini,gomawo*sengih*"kata taehyung yang membuatkan para pelajar yeoja menjerit seperti kena histeria..macam konsert bts tour pun ada😂😂😂
YOU ARE READING
[Complete√]MY SENIOR ; kth
Fanfic"kyahh❤senior tae!!!!≧▽≦y❤~~~" song jihyo "jihyo-yahh*senyum*" kim taehyung "kyahhhhhhhhh❤❤❤❤❤≧▽≦y" song jihyo "aku tak tahu macam mana nak kawal dia+_+ mian senior tae-_- dia suka sangat kat senior('・_・').." song jihyo aka jihyo seorang gadis hyper...