mencintai adalah lebih baik daripada dicintai.
"jihyo!!!!!!...."jerit somi dari dalam kelas..
jihyo yang jalan sambil mengelamun tidak mengendakan panggilan somi..
stop.
"yah song jihyo..kenapa dengan kau ni?.."soal somi..mereka berdua sudah pun berada ditempat diaorang😂..
somi menilik wajah jihyo.nampak pelik
"jihyo?kau okay ke?"soal somi lagi
"siapa irene?"
jihyo menghadap somi disebelahnya.
"huh?"
"irene,siapa dia pada senior tae?"
sayu saja muka jihyo memandang somi..
"erk..aku pun tak tahu.."balas somi..
"kau okay tak?"sambungnya lagi
"takkan kau tak kenal siapa irene.."
"aku tak kenal lah..dalam group kita pun diaorang tak pernah sebut irene siapa...kenapa ni jihyo?"somi memandang jihyo,risau pula dengan jihyo ni..
sungguh hati jihyo sekarang tertanya-tanya,siapa irene?apa kaitan dia dengan senior tae?..sungguh hatinya tengah bergolak..
sepanjang pembelajaran berjalan,jihyo hanya mengelamun..somi yang berada disebelah hanya melirik ke jihyo sekejap²..
seperti biasa,bila masa pulang jihyo dengan somi beriringan balik..keluar saja dari kelas keadaan akan menjadi sesak sebab ramai pelajar yang berebut jalan😂..
jihyo pula berjalan seperti dihanyut arus,kemana arus tu pergi dia ikut sampaikan somi dia tinggalkan dibelakang😂 serius,otak sis jihyo tengah serabut sekarang..
"jihyo!"panggil somi dari belakang..tapi jihyo..?ummm,mengelamun je..
"ji..."belum sempat somi menjerit memanggil nama jihyo,
nampak lah senior tae dengan sorang pompuan?..buyaa..
jihyo mematikan langkahnya..tepat matanya menangkap susuk tubuh taehyung dengan sorang pompuan dihadapan pagar sekolah..bts pun ada?jihyo kaku dihalaman utama sekolah comie..somi mendekati jihyo,matanya pun memandang ke bts yang berada dihdapan pagar..
"jihyo....."panggil somi dengan lembut..
jihyo menggenggam tangannya..
"V..jihyo lah.."tegur jungkook,serentak itu V dengan pompuan tadi menoleh ke arah jihyo..
V diam.
namun jihyo cuba untuk mengukir senyuman lalu menghampiri V dan yang lain.
"senior tae!"sergah jihyo
sis pura-pura tabah●︿●
somi pula hanya mengikut langkah jihyo
YOU ARE READING
[Complete√]MY SENIOR ; kth
Fanfic"kyahh❤senior tae!!!!≧▽≦y❤~~~" song jihyo "jihyo-yahh*senyum*" kim taehyung "kyahhhhhhhhh❤❤❤❤❤≧▽≦y" song jihyo "aku tak tahu macam mana nak kawal dia+_+ mian senior tae-_- dia suka sangat kat senior('・_・').." song jihyo aka jihyo seorang gadis hyper...